• Anonym

Jag ligger med min chef trots att han har fru!

Som rubriken lyder så ligger jag med min chef... Har gjort det många gånger nu och kan inte sluta eftersom jag gillar det! Han har fru och det verkar vara bra mellan dom... Nu är det så att jag börjat fått känslor för honom men vet inte hur jag ska bete mig!? Är rädd att förlora jobbet om jag sätter stopp eller ger ultimatum! Ge mig råd på vad jag ska göra eller vad ni skulle gjort men alla spydiga kommentarer kan ni lämna utanför...

• Svar på tråden Jag ligger med min chef trots att han har fru!
  • Anonym (var realistisk)

Har varit i liknande sitiation, och jag råder dig att vara realistisk, Du skriver att de verkar ha det bra och det är bra att du ser det så pass realistiskt. De har med 99% sannolikhet oxå sex och han vill av ngn anledning ha en krydda vid sidan om. Du kan ju testa att säga att du vill bryta för att du börjar få känslor, det kanske skrämmer honom och han kanske då låter dig vara. Om du ställer ultimatum att han ska välja så väljer han nog frun. Om han kan göra så att du förlorar jobbet vet bara du, det beror ju på vilken position han har i företaget. 

I mitt fall ljög mannen och sa att han och frun inte hade sex men det kom fram att de visst hade det. Han och hon skildes men jag bytte ändå jobb. Mannen försökte påverka mig att göra det men jag hade nog gjort det i alla fall för att jag inte trivdes ändå.  Drygt ett halvår senare försökte vi dejta på riktigt men jag klarade inte av det eftersom han tidigare ljugit för mig, så jag lämnade honom.  

• Tik Tak
    Anonym skrev 2012-09-15 17:42:37 följande:
    Som rubriken lyder så ligger jag med min chef... Har gjort det många gånger nu och kan inte sluta eftersom jag gillar det! Han har fru och det verkar vara bra mellan dom... Nu är det så att jag börjat fått känslor för honom men vet inte hur jag ska bete mig!? Är rädd att förlora jobbet om jag sätter stopp eller ger ultimatum! Ge mig råd på vad jag ska göra eller vad ni skulle gjort men alla spydiga kommentarer kan ni lämna utanför...

Det faktum att du kullar din chef faller är på grund av att du faller för alfahanar vilket din knullpartner i egenskap av chef är. 
  • Maturo

Haha läste "ligger med min chef trots att han är ful" och tänkte nog bara -VARFÖR?

• Anonym

Så kan det gå när man inte kan ge fan i upptagna killar, skaffa en kille och ge fan i andras. Har du ingen sympati för hans fru, du hjälper ju honom att bedra henne. Men du kanske är iskall och skiter totalt i deras liv.

• Anonym (brajobbat!)

Bra jobbat! DU kan inte sluta? Ok, fortsätt då, nån gång kommer ni bli påkommna och vad som händer då kan du ju räkna ut själv.

• Anonym
    Anonym (var realistisk) skrev 2012-09-15 18:00:34 följande:

Har varit i liknande sitiation, och jag råder dig att vara realistisk, Du skriver att de verkar ha det bra och det är bra att du ser det så pass realistiskt. De har med 99% sannolikhet oxå sex och han vill av ngn anledning ha en krydda vid sidan om. Du kan ju testa att säga att du vill bryta för att du börjar få känslor, det kanske skrämmer honom och han kanske då låter dig vara. Om du ställer ultimatum att han ska välja så väljer han nog frun. Om han kan göra så att du förlorar jobbet vet bara du, det beror ju på vilken position han har i företaget. 

I mitt fall ljög mannen och sa att han och frun inte hade sex men det kom fram att de visst hade det. Han och hon skildes men jag bytte ändå jobb. Mannen försökte påverka mig att göra det men jag hade nog gjort det i alla fall för att jag inte trivdes ändå.  Drygt ett halvår senare försökte vi dejta på riktigt men jag klarade inte av det eftersom han tidigare ljugit för mig, så jag lämnade honom.  

Hans position är att han äger företaget! Jag ska försöka ta ett snack med honom...
  • Tik Tak

Din chef ser dig antagligen som bra knullkött.
  • maercs
    Maturo skrev 2012-09-15 18:26:00 följande:
    Haha läste "ligger med min chef trots att han är ful" och tänkte nog bara -VARFÖR?

Haha - gjorde precis samma sak och med stark betoning på VARFÖR? Inte alls en tanke på att ts är otrogen med chefen utan varför hon kan ligga med honom när han är ful....
  • Tik Tak

Inse fakta TS du har fallit för en alfahane.
  • Anonym
    Maturo skrev 2012-09-15 18:26:00 följande:
    Haha om det ändå bara vore så!
    Tik Tak skrev 2012-09-15 18:57:49 följande:

Inse fakta TS du har fallit för en alfahane.
    Ja och vad spelar det för roll om det är så? Jag skrev inte och frågade varför jag föll för min chef! För det vet jag mycket väl...

Svar på tråden Jag ligger med min chef trots att han har fru!