• Vilma Isabelle

pojkvän kollar på porr, film

Jag söker kvinnor till en film som kan berätta om hur det känns när ens pojkvän kollar på porr; vad som händer inuti och med relationen. 

Det kommer vara intervjuer och många kvinnor kommer vara med. Mejla; vilma.isabelle@yahoo.se för mer info.

Mvh
    Vilma  

• Svar på tråden pojkvän kollar på porr, film
  • Anonym (Tjejen)

Hur kommer det sig att du ska göra en film? Är du kvinna själv?

Jag kan inte fatta att killar inte förtsår hur kränkande och fönrnedrande det är för oss.
    Jag har bra självförtroende och gillar min kropp men jags kille ändå aldrig acceptera att han satt och kollade på en annan naken kvinna och får orgasm till henne.   

• Vilma Isabelle

Vi är kvinnor och tar upp det ur kvinnors perspektiv. 
    Varför ska det accepteras? varför skyller samhället på kvinnorna och självkänslan om man blir ledsen?
    Vad händer i en relation om man fått reda på det?

o.s.v.

Som sagt, mejla gärna för mer info. 

• Anonym (Frugan)
    Anonym (Tjejen) skrev 2012-09-15 20:07:48 följande:
    Hur kommer det sig att du ska göra en film? Är du kvinna själv?

Jag kan inte fatta att killar inte förtsår hur kränkande och fönrnedrande det är för oss.
    Jag har bra självförtroende och gillar min kropp men jags kille ändå aldrig acceptera att han satt och kollade på en annan naken kvinna och får orgasm till henne.   
    Vilka "oss"? Jag har absolut inget problem med att min man tittar på porr eller runkar till porr. Gör han sällskap ibland eller BER honom ibland. Om inte jag orkar ha sex brukar jag föreslå att han kan ju titta på porr istället om han känner att han är sugen NU.
  • Vilma Isabelle

Förlåt att jag avbryter, men jag skulle hemskt gärna att den här tråden inte används för som ett forum om det är rätt eller fel med porr utan endast undringar om filmen osv, annars får jag så hemskt mycket mail.

Som sagt; har ni frågor - maila gärna, eller ställ dom i tråden, men andra diskussioner får gärna hållas i andra trådar. 

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Frugan) skrev 2012-09-15 20:12:24 följande:
    Vilka "oss"? Jag har absolut inget problem med att min man tittar på porr eller runkar till porr. Gör han sällskap ibland eller BER honom ibland. Om inte jag orkar ha sex brukar jag föreslå att han kan ju titta på porr istället om han känner att han är sugen NU.

Det har ju kansk eoxå med olika bagage. Alla är funtade olika. Saker du stör dig på kanske inte skulle störa oss. POrr stör oss och inte dig. FÖR ATT du är funtad på ett annat sätt, kanske varit med om andra saker osv.
  • fuktsaft

Män ser på porr för att deras flickvänner/fruar inte vill ha sex nog ofta.

• Kimma72
    fuktsaft skrev 2012-09-15 20:18:08 följande:

Bullshit
  • Anonym (Tjejen)

Stämmer inte. Då jag ALDRIG nekat min man sex men han porrsurfar iaf mot min vilja. Så jag tänker snart sexstrejka iaf.
  • Anonym (Frugan)
    Självklart. Inbillar man sig annat har man en skev bild av verkligheten.

Sorry TS, nu ska jag sluta skriva :)
  • Anonym (Frugan)
    Anonym (Frugan) skrev 2012-09-15 20:22:10 följande:
    Självklart. Inbillar man sig annat har man en skev bild av verkligheten.

Sorry TS, nu ska jag sluta skriva :)
    Iofs, de beror på vilket SÄTT man ser på porr
Svar på tråden pojkvän kollar på porr, film