• Anonym (Beaver)

Vilka dildos/sexleksaker rekommenderar ni?

Jag är på jakt efter en ny dildo med stark  klitorisstimulator och gärna rätt tystgående. Tänkte se vad ni rekommenderar.
    Gärna en som stimulerar både G-punkt och klitoris.

Detta är min favorit bäver som har slitit hårt och behöver bytas ut nu : www.martinshop.se/product_info.php/products_id/13566

Vilka är era favoriter? Länka!!

• Svar på tråden Vilka dildos/sexleksaker rekommenderar ni?
  • pokonis

Denna stråd hänger jag med på.
    Fick hem min nya igår, underbar gpunkt stinulering.
    Nu planerar jag nästa köp :)
    Tiiiips
    Den som kom igår heter ToyYoy Swirl of lust vibe.

• Binary

Har lite aversion mot Toyjoy produkter. Vad man kan rekommendera beror väldigt mycket på vad mottagaren har för tycke och smak. Ska det vara hårt, mjukt, med eller utan vibration, g-punktsstimulering, klitorisstimulering med mera. De som överlag kan rekommenderas är lite granna utav stabeldieten i samlingarna. Dels En g-punktsstimulator som den klassiska blå delfinen, sedan en hård vibrerande stav och där är min favorit "earth shaker" just på grund av de extrema vibrationerna som den saken har. Earth shaker finns bland annat på himmelrikets webbshop. 

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (Mhmm)

Inte direkt tystgående, men bästa orgasminator enligt mig är en vanlig eltandborste (ett annat borsthuvud än den du borstar tänderna med så klart) 
    Oh my god, orgasmaerna med den är inte att leka med..  

• Anonym (Beaver)
    Lis Alm skrev 2012-09-16 21:21:32 följande:
    Den här är rätt fräck:
    lustjakt.se/details/rocking_rabbit
    Här är en till som är bra:
    lustjakt.se/details/prolific_rabbit
    Här är en med pärlor i också, ifall du vill ha de denna gången också:
    lustjakt.se/details/prolific_rabbit

Hoppas du finner en ny leksak som du gillar. Lycka till!
    Har du testat någon i den här serien? Har tittat på dem men vågar inte riktigt. Sen brukar jag rikta in mig på de som drivs av 4 AA batterier minst 3, då jag måste ha stark klitorisvibrator. Dom är snygga iaf! ;)
  • Anonym (Beaver)

Jag har länge velat och försökt att hitta G- Punkten och stimulera den men det är omöjligt. Jag har testat allt. Har både en vanlig rabbit anpassad att stimulera G-Punkt samt Wee vibe 2 och den var en riktig besvikelse! :(

Anonym (Mhmm) skrev 2012-09-18 19:45:23 följande:
    Inte direkt tystgående, men bästa orgasminator enligt mig är en vanlig eltandborste (ett annat borsthuvud än den du borstar tänderna med så klart) 
    Oh my god, orgasmaerna med den är inte att leka med..  

Ååå de ha ja aldrig tänkt på att ens testa! Låter galet men det ska absolut testas! ;)
  • Martin 814

den här älskar frugan...du kommer inte bli besviken!

orgasm garanti! KRAM PÅ DEJ!
  • Anonym (Anon)
    Martin 814 skrev 2012-09-20 09:06:15 följande:
    den här älskar frugan...du kommer inte bli besviken!
    Vilken då? Den till vänster?
Svar på tråden Vilka dildos/sexleksaker rekommenderar ni?