• Anonym (förvirrad)

Bi eller bara förvirad?

Har nyss separerat från ett riktigt destruktivt förhållande. Åkte på en hemmafest hos en kompis och såg världens underbaraste tjej där. Jag kände mig dragen till henne, attraherad till max, en riktigt wow känsla jag nästan aldrig fått... Vet inte va det var. Kände inte henne, visste inte vem hon var. Hon viskade sen att hon ville kyssa mig. De ville jag med... Det pirrade i mig och jag blev fruktansvärt kåt... Jag följde med henne hem...

Jag hade ingen aning om att hon va bisexuell. Jag har aldrig kommit med en kille, blir inte så kåt heller, det har varit skönt men.... Jag tittar på porr och så länge jag kan minnas har jag bara tittat på tjejsex...

Vad betyder detta? Kan inte sluta tänka på henne.... Har aldrig ens tänkt tanken att vara bi....
    Så mycket funderingar nu.. Hjälp mig!      

• Svar på tråden Bi eller bara förvirad?
  • Nyfiken gul

varför måste du stoppa in dig själv i ett fack ?

du är sexuell - räcker inte det? 

Jag tänder på personligheten och karisman  hos en människa - inte könet.  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (förvirrad)

Ja, det har jag också funderat på. Att jag nog inte tillhör något "fack" utan är mer öppensinnad för människor, och därför tillåter mig detta..?

• Tik Tak
    Anonym (förvirrad) skrev 2012-09-16 11:56:25 följande:
    Ja, det har jag också funderat på. Att jag nog inte tillhör något "fack" utan är mer öppensinnad för människor, och därför tillåter mig detta..?
      Du är nog bisexuell.

• Agnostino
    Anonym (förvirrad) skrev 2012-09-16 11:56:25 följande:
    Det är just det som kallas bisexualitet. Du är öppen för människor oavsett kön = Bisexuell.
  • Anonym (Kär)

Ja hur ska man veta?! Jag är själv i samma sits, dock har jag inte avslutat mitt dåliga äktenskap ännu. Har alltid sett mig som hetero, jag tycker att vissa män kan vara snygga och sexiga (så länge de har kläder på sig). Jag har ju förstås känt mig dragen till tjejer ända sedan tidiga tonåren, men jag har intalat mig att det beror på att jag bara vill vara vän med dem. Mina sexfantasier har oftast handlat om tjejsex och jag längtar enormt mycket efter att få känna en kvinnas mjuka och lena kropp mot min.

För ett år sedan dök HON upp. Hon som fick hela mitt känsloliv att vändas upp och ner. Den första som lagt fjärilar i magen på mig. Den enda som fått mig knäsvag. Ända sedan dess, har jag gått runt och varit olyckligt kär i henne.

Jag vet fortfarande inte hur jag ska definiera mig. Just nu känns det nog viktigast att bara acceptera att jag kan blir kär i kvinnor.  

• éan imirceach

Säger som så att du kände det du kände. tror inte att det är så att alla hetero är så himla hetero att de aldrig skulle känna nåt för nån av samma kön.
    Nu har det hänt. Sen behöver inte det betyda att du kommer sluta bli attraherad av killar och kan ligga med random tjej på bussen och älska det eller kommer bli kåt i omklädningsrummet i fortsättningen :p

Just go with the flow {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (förvirrad)

Tack fär svaren! Underbart! ;)

Svar på tråden Bi eller bara förvirad?