• evelitoo

greys anatomy säsong 9 tillbaka på kanal 5

just de, ni läste rätt!
    greys anatomy säsong 9 är tillbaka på kanal 5 nu i oktober, dvs 3 oktober.

och ni som följer revenge, det är tillbaka på tv3 4 oktober. 

hösten 2012, boka upp er!!      

• Svar på tråden greys anatomy säsong 9 tillbaka på kanal 5
  • DonQuijote

Jag blev väldigt förvirrad då jag såg Grey's... Antingen har jag missat många avsnitt eller så har kanal 5 råkat sända fel avsnitt Någon annan som märkte av detta?

• DonQuijote

Sist krashade dom ju med flygplanet och sökte efter varann och nu så dog McSteamy och sist hade Callie kort hårt men nu var det långt igen och Arizona hade helt plötsligt kapat ena benet pch dom hade en massa 'interns' som verkade ha varit där ett bra tag.. Och folk verkade ju vana vid att McSteamy var döende och så.. Förstod som inte hur allt hängde ihop..

• Krimhild
    DonQuijote skrev 2012-10-06 15:49:01 följande:
    Sist krashade dom ju med flygplanet och sökte efter varann och nu så dog McSteamy och sist hade Callie kort hårt men nu var det långt igen och Arizona hade helt plötsligt kapat ena benet pch dom hade en massa 'interns' som verkade ha varit där ett bra tag.. Och folk verkade ju vana vid att McSteamy var döende och så.. Förstod som inte hur allt hängde ihop..
    Det är för att det har gått en månad sedan förra säsongen. Andra avsnittet förklarar förhållandet.
  • SweetNilam
    DonQuijote skrev 2012-10-07 10:50:02 följande:
    Vilket förhållande?
    hur allt hänger ihop... 
    Andra avsnittet visar återblickar 
  • Miss Obsessive
    DonQuijote skrev 2012-10-06 15:49:01 följande:
    Mark hade ju inre blödningar och svävade mellan liv och död i säsongsavslutningen och iaf jag tyckte det var rätt uppenbart att han inte skulle klara sig, även om jag visserligen trodde han skulle dö i "sista minuten" och inte i säsongsstarten.. Arizona skadade ju sitt ben rätt allvarligt också, hon fick väl en stor flygplansbit i benet om jag inte minns fel? Att hon skulle bli amputerad var väl kanske lite otippat, men ändå inte alltför ologiskt om man tänker sig att det varit en riktig olycka. 

Nya läkarkandidater kommer det ju hela tiden, eftersom det är ett universitetssjukhus och det måste ju komma nya karaktärer, eftersom så många av originalmedlemmarna väljer att sluta, någonstans ifrån måste vi ju få dramamaterial Flört 
Svar på tråden greys anatomy säsong 9 tillbaka på kanal 5