Konstig smärta i rygg mm
Hej! Min första tråd här på forumet, ursäkta om texten blir konstig då jag skriver från iPhone. I torsdags så upplevde jag smärta i vänster skuldra, då det blev värre under fredagen med smärta strålande över axeln och runt bröstkorgen samt domningar i vänster arm ringde jag vc. De gissade på överbelastad rygg och ev inflammation lock ansåg att jag skulle avvakta samt vila. Har en 8 mån son så att vila är svårt och jag tycker att smärtan ökat och känner även av smärta i hjärttrakten. Domningarna har jag i armbåge och främst i lillfinger och ringfinger. Upplever det lite otäckt och funderar på att ringa vc imon igen. Tänkte höra här ikväll om nån upplevt samma? Har även en tid känt av trötthet, molvärk i buk och ländrygg samt kissat mkt? Börjat lägga ihop symtom och oroar mig även för diabetes nu. Under min graviditet upptäcktes problem med sköldkörteln och äter nu levaxin för detta. Vet att ingen här kan sätta ngn diagnos, men någon kanske känner igen sig och kan lugna mig i natten. Tack på förhand!;)