Brösten efter amning, helt förstörda!!!! Vad kan jag göra?
Har 2 barn.
Första ammade jag i 6 månader, och brösten såg ändå helt okej ut efter jag slutat och mjölken var borta.
Mitt andra barn är nu 4 månader, och jag har precis slutat amma, då mjölken försvann för mig nu.
Nu är brösten HEMSKA!!!!!
Hade C kupa innan jag blev gravid, under amning gick jag till D, och nu när mjölken är borta så har jag gått ner till A.
Det är 2 skinnlappar med ett par bröstvårtor på!!!!! Skäms så sjukt mycket, och vill inte visa mig naken för sambon, då jag vet att han gillar stora bröst, och tyckte mina var snygga när jag ammade för fullt.
Vad kan jag göra åt det!?
Drar huden ihop sig något alls efter ett tag och blir lite mer "kött" på brösten,
eller är det en svin dyr bröst-förstorning som gäller för mig nu?
Kan det ha något med min vikt nedgång att göra?
Efter att fött mitt första barn så gick jag ner till samma vikt som innan jag blev gravid, 70 kg.
Efter att ha fött mitt andra barn nu så rasade jag ner till 55 kilo av någon konstig anledning, vilket jag inte har vägt sen jag var ca 15 år gammal. (är nu 30 år)
Snälla ni där ute!!!!! Hjälp mig!!!!!!
Finns det någon kräm som får huden att åtminstone bli fastare?
Finns det något som gör brösten större förutom dyr silikon, eller är det bara nu precis efter mjölken försvunnit som brösten är helt tomma och skinn lappar?