• Callina

Var hittar man en sån här hylla?

Är ute efter denna - fast helst vit eller svart. Vet att den sålts på folkhemmet åtminstone tidigare men skulle gärna vilja hitta en billigare

Tips någon?

• Svar på tråden Var hittar man en sån här hylla?
  • Callina

Tack, googlade och hittade massor - tyvärr jättedyra hmmm...

• Callina
    EmmaHenke skrev 2012-09-17 11:41:05 följande:
    Jag köpte en på ÖB, lite kortare dock.
    Låter ju toppen om man kunde hitta en där.
  • Callina
    Hallonmumsan skrev 2012-09-17 11:49:06 följande:
    Jotex. Rusta har säkert också och Ellos
    Hittar den inte hos någon av dessa dessvärre.
  • Hallonmumsan

Jag såg just en i jotex katalog som jag fick i fredags. Nu är dom något kortare men det går ju att sätta upp två

• Hallonmumsan

Jag hittar den inte heller på webben men i katalogen finns två olika storlekar i vit, svart eller valnöt artnr. 773-1880 för den stora i valnöt. Pris 299. Ring jotex och hör med dom

• MajaVira
    Callina skrev 2012-09-17 11:52:32 följande:
    Tack, googlade och hittade massor - tyvärr jättedyra hmmm...
    Vad får den kosta då?
  • Callina
    MajaVira skrev 2012-09-17 12:04:30 följande:
    Vad får den kosta då?
    Ja inte 4-5.000 i alla fall som dom jag hittar, men då tittar jag på dom höga som är minst 175 höga.
    Hallonmumsan skrev 2012-09-17 12:03:56 följande:
    Jag hittar den inte heller på webben men i katalogen finns två olika storlekar i vit, svart eller valnöt artnr. 773-1880 för den stora i valnöt. Pris 299. Ring jotex och hör med dom
    Vad konstigt, jag ska ringa och fråga. Typiskt att jag slängde reklamblad därifån för några dagar sen bara.. Tack.

• MajaVira
    Callina skrev 2012-09-17 12:45:43 följande:
    Ja inte 4-5.000 i alla fall som dom jag hittar, men då tittar jag på dom höga som är minst 175 höga.
    Ok, började undra om den inte fick kosta mer än några hundralappar eftersom den på Mio som jag länkade till i första inlägget kostar 590,- (vilket jag inte tycker är särskilt dyrt). Då finns det nog hopp om att du hittar en ändå.
  • Callina
    MajaVira skrev 2012-09-17 13:58:37 följande:
    Ok, började undra om den inte fick kosta mer än några hundralappar eftersom den på Mio som jag länkade till i första inlägget kostar 590,- (vilket jag inte tycker är särskilt dyrt). Då finns det nog hopp om att du hittar en ändå.
    Men va? Jag missade totalt ditt första inlägg, hur kunde jag göra det? Det är ju precis en sån här jag vill ha. Tack!!!
  • MajaVira

Haha! Jag trodde du hade sett inlägget men dissat den, därav min fråga om prisnivå...

• Callina

ja, jag vet inte var jag hade ögonen någonstans

• mrsStatham

Gör en själv. Det är det billigaste alternativet och just sådana där hyllor är ju svinlätta att göra bara man har spik 

Bara två saker är oändliga
Svar på tråden Var hittar man en sån här hylla?