• Anonym (prada)

äkta eller oäkta. prada väska

Är den här äkta eller ej? Hitta den i en sekond hand butik :-P står inget mer än prada milano inuti som jag tagit bild på. Vad tror ni? Spelar inte så stor roll för mig äkta eller inte så tycker jag den är snygg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-17 18:55
    bild finns längre ner

• Svar på tråden äkta eller oäkta. prada väska
  • Anonym (prada)

Försöker... går de inte ladda upp bilder från mobilen ?

• Anonym (prada)

Jag får lägga över bilderna på datorn. Återkommer strax!!! Sorry!!!

• Anonym (prada)

putttt

• Anonym (prada)

ja det var det jag trodde Men vad är det som visar att den är falsk? Hur kan man se det menar jag?
    Jag vet att det ska finnas ett serienummer i väskan tex.

• Anonym

Verkar det vara akta lader? Finns det serienummer? Ar milano-silver-plattan sned? 

Ser inte ut som en av de typiska prada designen faktiskt. Har vaskan dragkedja dar inne? Om den har det, star det prada milano dar man tar i dragkedjan? 

Vet de i butiken nagot om denna vaska? Hur gammal den ar osv

Av det jag ser, tror jag inte att det ar en original vaska. Men kan ha fel. Vad ar priset?  

• Anonym (prada)
    Anonym skrev 2012-09-17 22:56:34 följande:
    Verkar det vara akta lader? Finns det serienummer? Ar milano-silver-plattan sned?  Ser inte ut som en av de typiska prada designen faktiskt. Har vaskan dragkedja dar inne? Om den har det, star det prada milano dar man tar i dragkedjan?  Vet de i butiken nagot om denna vaska? Hur gammal den ar osv Av det jag ser, tror jag inte att det ar en original vaska. Men kan ha fel. Vad ar priset?  

Tror nog att det är äkta läder både luktar och känns så. Det är dragkedja inuti och det står prada milano på alla dragkedjor. Inget är snett eller slarvigt. Var borde serienumret sitta. Hittar ingen "made in" lapp eller var den borde sitta heller. Hittade den på second hand i nyskick . Inte sliten någonstans. Varken utanpå eller inuti. 120 kr.
Svar på tråden äkta eller oäkta. prada väska