Anonym skrev 2012-09-20 18:15:17 följande:
Hejsan igen!
Beklagar ditt missfall också, =( Ni har ju även fått kämpa en länge tid, Jag tog ut min kopparspiral i december förra året och efter det har jag haft 2 missfall.
Krämen jag tänkte börja använda heter ProgesterALL
www.femalebalanceshop.com/progesteronkram-pro...
Klicka gärna på den länken om du vill läsa mer om produkten.
Jag lider dessutom av en enorm PMS innan mensen börjar. Det kan vara kopplat både till PMS och missfall/svårt att bli gravid.
Hoppas snart att det är vår tur, Förresten ni som försökt så länge, har ni fått hjälp? Påbörjat någon utredning?
KRAM
Usch, vad hemskt för er att gå igenom 2 missfall... :/
Jag kollar nog in den produkten! Tack för tipset om den! Jag själv lider av mycket PMS, men samtidigt så vet jag inte hur mycket som räknas som för mycket, liksom.
Jag hoppas verkligen att allt går bra för er, och att det löser sig när du fått din produkt! Nu är det verkligen min och din tur att få våra små guldklimpar!
Vi är endast 19(snart 20) år gamla. Jag vet inte om det finns någon gräns för hur ung man får vara, och jag liksom drar mig för att det KANSKE är något som är jättefel. Jag är liksom rädd för att gå dit och lider av ångest över det. Samtidigt så vet jag ju att vi måste söka oss dit. :/
Min fästman tar biologiska mediciner, men de ska enligt läkare inte ha någon inverkan. Sedan missfallet har de intima stunderna progressivt minskat, och jag får ibland ångest när jag ska ha sex. Jag har någon sjuklig obsession om att ALLT ska vara perfekt när han/hon blir till nu, och jag vet inte vad jag fått det ifrån.
Jag tror att jag lider av depression efter allt, och därmed får det lite jobbigt.
Du får gärna uppdatera mig via den här tråden om hur det går! En STOR kram på dig!