• Anonym (FertilAid?)

Någon som provat FertilAid?

Hej!

Jag och fästmannen har försökt i snart 2 och 1/2 år att få bebis och har genomgått ett känt missfall.
    Jag har nu beställt en produkt som sägs vara mycket hjälpsam.

www.fairhavenhealth.com/fertilaid-valuepack.html

Länken är till en sida som inte skeppar till Sverige (jag beställde pillren på annat håll). Det jag undrar nu är om någon annan prövat dessa, eller liknande produkter, och vilket resultat det gav?

Tack!

• Svar på tråden Någon som provat FertilAid?
  • Anonym (FertilAid?)

Puffar lite!

• Anonym (FertilAid?)

Puffar igen!

• Anonym

Hejsan. Den medicinen känner jag inte till. Tyvärr..Låter intressant. Har du börjat äta den än?

Jag har själv beställt  en progesteron kräm som ska kunna hjälpa till.Jag har fått 2 missfall i år.

• Anonym (FertilAid?)
    Anonym skrev 2012-09-20 16:26:31 följande:
    Hejsan. Den medicinen känner jag inte till. Tyvärr..Låter intressant. Har du börjat äta den än?

Jag har själv beställt  en progesteron kräm som ska kunna hjälpa till.Jag har fått 2 missfall i år.
    Den ska komma till mig den 4:e okt.

Jag beklagar missfallen. Hoppas att det går bättre för er med krämen! Vad heter den, om jag får fråga?
  • Anonym

Hejsan igen!

Beklagar ditt missfall också, =( Ni har ju även fått kämpa en länge tid, Jag tog ut min kopparspiral i december förra året och efter det har jag haft 2 missfall.

Krämen jag tänkte börja använda heter ProgesterALL

www.femalebalanceshop.com/progesteronkram-progesterall
    Klicka gärna på den länken om du vill läsa mer om produkten.

Jag lider dessutom av en enorm PMS innan mensen börjar. Det kan vara kopplat både till PMS och missfall/svårt att bli gravid.

Hoppas snart att det är vår tur, Förresten ni som försökt så länge, har ni fått hjälp? Påbörjat någon utredning?

KRAM

• Anonym

Oj blev lite fel där, skulle stå att Progesteron ett hormon som bildas efter ägglossning kan både bara boven i PMS/missfall och svårt att bli med barn. =) 

• Anonym (FertilAid?)
    Anonym skrev 2012-09-20 18:15:17 följande:
    Hejsan igen!

Beklagar ditt missfall också, =( Ni har ju även fått kämpa en länge tid, Jag tog ut min kopparspiral i december förra året och efter det har jag haft 2 missfall.

Krämen jag tänkte börja använda heter ProgesterALL

www.femalebalanceshop.com/progesteronkram-pro...
    Klicka gärna på den länken om du vill läsa mer om produkten.

Jag lider dessutom av en enorm PMS innan mensen börjar. Det kan vara kopplat både till PMS och missfall/svårt att bli gravid.

Hoppas snart att det är vår tur, Förresten ni som försökt så länge, har ni fått hjälp? Påbörjat någon utredning?

KRAM
    Usch, vad hemskt för er att gå igenom 2 missfall... :/

Jag kollar nog in den produkten! Tack för tipset om den! Jag själv lider av mycket PMS, men samtidigt så vet jag inte hur mycket som räknas som för mycket, liksom.

Jag hoppas verkligen att allt går bra för er, och att det löser sig när du fått din produkt! Nu är det verkligen min och din tur att få våra små guldklimpar!

Vi är endast 19(snart 20) år gamla. Jag vet inte om det finns någon gräns för hur ung man får vara, och jag liksom drar mig för att det KANSKE är något som är jättefel. Jag är liksom rädd för att gå dit och lider av ångest över det. Samtidigt så vet jag ju att vi måste söka oss dit. :/

Min fästman tar biologiska mediciner, men de ska enligt läkare inte ha någon inverkan. Sedan missfallet har de intima stunderna progressivt minskat, och jag får ibland ångest när jag ska ha sex. Jag har någon sjuklig obsession om att ALLT ska vara perfekt när han/hon blir till nu, och jag vet inte vad jag fått det ifrån.

Jag tror att jag lider av depression efter allt, och därmed får det lite jobbigt.

Du får gärna uppdatera mig via den här tråden om hur det går! En STOR kram på dig!

• Anonym

Hejsan Tjejen.

Jag tycker faktiskt att krämen har hjälp mig lite, i alla fall när det gäller min PMS. Brukar ha jätte ömma bröst och känsligt humör annars. så det är ju positivt.

Jag har en depression nu och får hjälp för det, jag går till en psykolog och utan den hjälpen så vet jag inte var jag hade varit, förutom mina missfall så har jag har andra bekymmer att handskats med.  Har du någon du kan prata med? Jätte jobbigt att må så pass dåligt att man inte klarar sig själv.

När det gäller mina missfall så har min man också ätit en massa mediciner, mycket smärtstillande för hans ryggvärk, jag har väl lite misstänkt att dom är boven i dramat, läkarna fick jag inget tydligt svar av.

Jag hoppas verkligen också att vi får våra underbart efterlängtade barn snart, en tröst kan ju vara att det löser sig för de flesta även om det kanske inte känns så nu.

Hoppas du snart mår bättre tjejen, du ska se att livet känns bättre snart. Stor tröstade kram

• Anonym (FertilAid?)
    Anonym skrev 2012-09-24 20:32:21 följande:
    Hejsan Tjejen.

Jag tycker faktiskt att krämen har hjälp mig lite, i alla fall när det gäller min PMS. Brukar ha jätte ömma bröst och känsligt humör annars. så det är ju positivt.

Jag har en depression nu och får hjälp för det, jag går till en psykolog och utan den hjälpen så vet jag inte var jag hade varit, förutom mina missfall så har jag har andra bekymmer att handskats med.  Har du någon du kan prata med? Jätte jobbigt att må så pass dåligt att man inte klarar sig själv.

När det gäller mina missfall så har min man också ätit en massa mediciner, mycket smärtstillande för hans ryggvärk, jag har väl lite misstänkt att dom är boven i dramat, läkarna fick jag inget tydligt svar av.

Jag hoppas verkligen också att vi får våra underbart efterlängtade barn snart, en tröst kan ju vara att det löser sig för de flesta även om det kanske inte känns så nu.

Hoppas du snart mår bättre tjejen, du ska se att livet känns bättre snart. Stor tröstade kram
    Hej på dig!

Så bra att krämen hjälper dig och att det känns bättre.

Det är bra att du får professionell hjälpt. Det är verkligen jobbigt att gå igenom missfall och man har många problem att ta hand om efteråt. Jag går själv till psykolog, men jag har nu inte gått på ett tag då jag inte är säker på huruvida just han hjälper mig. Jag har OCD(Tvångssyndrom), och har haft det sedan födseln.

Jag hoppas så också, och jag vet att EN DAG kommer vi att få våra hjärtan och få hålla dem!

Jag hoppas att du snart mår bättre också tjejen, och att allt löser sig! En stor kram till dig också!
Svar på tråden Någon som provat FertilAid?