• Rådjur

BygelBH - använder ni det hemma ?

Detta är alltså en fråga till er tjejer - använder ni vanlig BH, dvs. med bygel när ni bara är hemma ?
    Svarsalternativen finns nedan då detta är en omröstningstråd!!

Om ni röstar "Nej" så fyll i vilken typ av Bh ni använder istället, eller om ni inte använder någon alls hemma. 

Börjar själv bli jävligt trött på den störande känslan av bygelBh när jag är hemma ... det skaver, skär in eller sitter störande. (Vet dock att detta är för att jag har fel storlek på bandet runtom, det har blivit så eftersom jag tappat lite vikt. Har endast 1 bh som passar nu, och den använder jag bara när jag ska ut, för jag ej vill slita ut den.)
    Funderar på att köpa en sportBh att ha när jag bara är hemma och slappar, eftersom jag överhuvudtaget stör mig på vanlig Bh-känslan. Borde va mer bekvämt med sportBh ... Skrikandes   

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden BygelBH - använder ni det hemma ?
  • virre85

Jag har nästan alltid bh på mig, det är ju mina tuttat  
    Är väldigt plattbystad så det känns bättre att gå i bh 

(¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • virre85
    virre85 skrev 2012-09-18 15:06:15 följande:
    Jag har nästan alltid bh på mig, det är ju mina tuttat  
    Är väldigt plattbystad så det känns bättre att gå i bh 
    tuttar*
    (¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • Rani

Ja det har jag. Men det finns ju bomulls-BH utan bygel. Mer som trekants-BH som ser väldigt sköna ut.

• SuzR

Haha ska man inte vara 'fin' hemma eller?;) naturligtvis använder jag bygel bh hemma, alltid rätt stl som jag får hjälp med att mäta i affären. Viktigt att ha rätt stl så man tex inte får tre bröst....

• Duckan

Alltid bygel-bh.
    Avskyr sånt som inte ger bra stöd, behöver det. Minns med fasa den tygtrasa till topp jag köpte som amingsbh. Fick snabbt köpa med bygel istället för att bli normal.

• Gubbas

Oftast brukar den åka av lite efter det att jag kommit hem och då blir det inget alls under tröjan. Om jag får besök tar jag inte av mig BH:n.

• Vit Lilja

Var lite fattiga alternativ, så jag utvecklar.

Jag använder bara bygel BH, sportBH endast vid träning. Dvs, jag äger inga andra BHar än bygelbhar till vardags och dessa har jag alltid på mig, förutom enstaka tillfällen när jag går hemma och kastar av mig BHn. Hade aldrig satt på mig en annan då. Men har små bröst och använder oftast BH hela dagarna, oavsett om jag går hemma eller är ute

• Reija

Ja. Behöver stödet och har dessutom lite olika stora bröst, vilket syns om jag har sport-BH eller liknande.

• Sisisisi

Tar av den så fort jag kommer hem! Använder en en skön topp istället, typ som en sportbh men skönare! När jag va smal var det inte obehagligt med bh men nu är ju tjock och det är oskönt!

Svar på tråden BygelBH - använder ni det hemma ?