• Anonym (Undrande)

Kan man se sina besökare i Instagram?

Hej!

Jag har inte riktigt förstått mig på det här med Instagram men tänkte ge det en chans...

Det jag undrar över är om jag på något sätt kan se vem som varit inne på mitt konto och kikat? Finns det något slags register som jag kan besöka för att se dessa användare eller är de helt anonyma?    

Tacksam för svar från andra mer vana Instagram-användare än jag...   

• Svar på tråden Kan man se sina besökare i Instagram?
  • Sapato

Tror inte det går, men är också nyfiken så puffar tråden åt dig

• Anonym

Tror inte heller det går men om du vill kontrollera vilka som ska se dina bilder så går det att ställa in så man måste be om lov för att få följa dig och se

• Anonym (Undrande)

Tack för era svar!

Dock vill jag inte låsa själva profilen men det finns någon enstaka som jag inte vill ska besöka den, men vill fortfarande veta om dom har gjort det eller inte... Men det finns alltså ingen möjlighet att kontrollera sina besökare om man inte "låser" sitt konto eller "blockar" användare? 

• Livsmam

Du kan blocka användare. Gå in på deras profil och tryck på en knapp med en ruta och en pil i. Där står det block user. Då kan dessa användare inte ens söka på ditt namn. Du är bara borta för dem!

• Anonym (VET NÅN????)

Undrar också! Jag har en rätt oanonym användare på Instagram och skulle vilja veta om de jag besökt kan se att jag varit inne??? Känns rätt viktigt att veta då nästan alla har anonyma nick och jag min knäppskalle missade att fixa ett anonymt nick .

Vet nån? 

Svar på tråden Kan man se sina besökare i Instagram?