• Julia 271

    Välkommna!

    Hej ni första medlemmar! Vad kul att det finns människor som hakat på mitt inlägg och förhoppningsvis är lika intresserade av ämnet som jag. Just nu befinner vi oss i stadiet att finna de rätta medlemmarna till gruppen. Jag är på jakt och det vill jag gärna att ni också är. Kom ihåg att leta efter seriösa personer som är villiga att gå kursen för att få Paranormal Investigator Certificate. Men det beror ju också på vilket område man vill arbeta inom. Hittils har jag pratat med människor som har erfarenhet, som är mediala, kan se andar och människor som helt enkelt vill studera ämnet och genom utrustning lära sig mer. 
    Har ni vänner eller bekanta som känns 'rätt' så sprid ordet! Det bästa vore om vi alla fanns samlade i denna grupp nu i början.

    Ni får gärna skriva en presentation om er själva och om era erfarenheter och mål med gruppen - Så vi kan lära känna varandra! :) 

  • Svar på tråden Välkommna!
  • Julia 271

    Jag heter Julia, 20 år och bor just nu i Jönköping. Älskar att resa, skriva och läsa, speciellt spökhistorier. Håller också på att skriver min egen bok som jag hoppas på att ge ut, en spökhistoria  även den såklart! 
    Jag startade den här gruppen med förhoppning om att hitta liksinnade människor med samma intresse och engagemang inom det paranormala som jag. Jag är vill lära mig mer om ämnet och förstå, hitta bevis och motbevisa hemsökelser. Har alltid varit intresserad, så länge jag kan minnas och vill nu fokusera inom området. Ska inte ljuga och säga att TAPS inte står för mycket av inspirationen :) Har haft mina egna erfarenheter, är väldigt mottaglig, nyfiken och öppen. Men jag är inte medial eller ser spöken :)
    Jag tror på den här gruppen och hoppas ni som tar er tid kan vara seriösa. Vi kommer nog få riktiga erfarenheter och upplevelser tillsammans!  

  • fuzzygirl21

    Hej jag är en tjej på 21 år och bor i skåne .
    Älskar djur och natur , Och jag älskar det övernaturliga ,andar och mentalsjukhus och hemsökta platser

  • Iväntanpålivet

    Jag heter Nathalie, är 23 år och bor i Östergötland. Har en dotter på 15 månader, där ligger såklart mitt största fokus just nu.
    Jag har använt mig av min mediala förmåga i snart tre år. Jag arbetar på samma sätt som medierna i "Det okända" om ni tittat på det någon gång. Jag tar dock inte betalt eftersom jag är alldeles för mycket amatör, men jag tycker om att hjälpa andra människor och vill lära mig att utveckla min förmåga och uppleva fler upplevelser från andra sidan.

    Är givetvis intresserad av hemsökta platser, men har också mycket stor respekt för det jag inte kan se. 

Svar på tråden Välkommna!