• Exhibitionist

Tycker tjejer om när killar runkar?

Har några frågor till er kvinnor här. Finns det tjejer/kvinnor som tänder på att se en kille runka inför dom eller t.o.m ge honom olika runkuppdrag? Eller känner ni er bara kränkta över att han runkar? Har själv levt i en relation där kvinnan tände otroligt mycket på att se mig göra det inför henne och på spännande platser. Märker att de flesta kvinnorna känner sig kränkta att att killen runkar. Vore intressant att höra ......Sen FÅR ju ni som gillar det höra av er...

• Svar på tråden Tycker tjejer om när killar runkar?
  • fuktsaft

Tjejer tycker killars runkande är äcklande.

• Anonym (Laddad)

Flickor gillar när vi skjuter skarpt ....  Oskyldig

• Anonym (nja)

Jag tycker det är äckligt när det är som TS skriver...att han typ vill visa upp sig när han gör det och tror att tjejer tycker det är såååå upphetsande. Fast jag gillar inte personer som tror att de är Guds gåva till alla andra.

• Anonym

Haha jag har försökt få min sambo att runka framför mig :) Som en del i förspelet, jag skulle gärna se hur han blir kåt på mig och tar tag i sin kuk för att visa det. Men han är inte riktigt bekväm med det och runkar aldrig annars heller.

• Exhibitionist

Anonym (nja) > För det första tror jag definitivt INTE att jag är guds gåva till kvinnan och sa heller inte att jag gillar att visa upp mig. Det jag menar är att det i en sexuell relation "kan uppstå" dagar när kanske inte vanligt sex funkar, men om det då finns kvinnor som tänder på detta,lite annorlunda sätt att ha "sex" på? Givetvis åt båda håll.

• Anonym (Laddad)
    Anonym skrev 2012-09-19 11:30:21 följande:
    Haha jag har försökt få min sambo att runka framför mig :) Som en del i förspelet, jag skulle gärna se hur han blir kåt på mig och tar tag i sin kuk för att visa det. Men han är inte riktigt bekväm med det och runkar aldrig annars heller.
    Min flickvän gillar att se mig runka och jag blir väldigt uphetsad av att kunna ge det till henne, ibland hjälper hon till men bara lite ....  Hoppas att han ändrar sig .... 
  • Anonym (nja)
    Exhibitionist skrev 2012-09-19 11:32:52 följande:
    Anonym (nja) > För det första tror jag definitivt INTE att jag är guds gåva till kvinnan och sa heller inte att jag gillar att visa upp mig. Det jag menar är att det i en sexuell relation "kan uppstå" dagar när kanske inte vanligt sex funkar, men om det då finns kvinnor som tänder på detta,lite annorlunda sätt att ha "sex" på? Givetvis åt båda håll.

Kanske det...sådana dagar här inte jag haft i alla fall...klart det finns kvinnor som tänder på det...
  • Exhibitionist

Anonym> Nej alla är vi ju olika och tycker som du att i förspelet kan det vara otroligt upphetsande om kvinnan vill att man ska göra det, fast UTAN att komma då... Men vi män är ju olika och tur är väl det...Haha

• 1464

Jag älskar det, blir så otroligt upphetsad av det.

• Exhibitionist

Anonym (nja) > Menar att en gång i månaden har ju "vissa" kvinnor en vecka, eller några dagar, som alla parter kanske inte tycker det är jå JÄTTESPÄNNANDE att ha sex........ Då kan ju dessa former av sex vara ett kompliment...

Svar på tråden Tycker tjejer om när killar runkar?