Mycket knottor/prickar i pannan (Bild) Hjälp - Är du hudterapeut, läkate, speciellist,
Hej Hej!
Jag har haft sedan cirka 3 månader tillbaks, massa små röda knottor/prickar i pannan och på tinningen. Ja det har sett hemskt ut, har varit helt fullt. Till en början trodde jag att det var pormaskar / finnar eftersom att dom såg ut så.
Men jag prövade att klämma, klämma och åter klämma, men det kom inte ut något. Sen testade jag även smörja ansiktet/pannan morgon och kväll med Baciron (stavning?!) vilket inte gav något resultat.
Här är får ni se bilder, tagna igår på pannan, nu är det något bättre, dock fortfarande kvar, och det är som rött också. (Obs! bortse från finnen mitt i pannan, får alltid en pinne på pannan eller näsan vid mens)
Svårt att få med dessa knottor så dom blir synliga på bild....
Kan tilläggas att jag varit till vårdcentralen, och ätit en medicin som jag skulle testa om det hjälpte. Har mer att hämta ut på den, men om det inte hjälpte så skulle jag inte lösa ut mer, utan höra av mig igen. Läkaren är inte åter förrän 27/9 så ska ringa henne då.
Vad tror - vet du att det är för något?
När ni sagt vad ni tror, ska jag säga vad läkaren "gissade" på, men som ej hjälp mig.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-19 16:30
Känns så trist och ledsamt att se ut så här. Se sig i spelen och se förjävlig ut. Brukar se mig i spelen och säga urch vad ful du är!!
Det ser inte så hemskt ut på bild, men i verkligheten, så ser det fult ut,
Själva ansiktet ser normalt ut, sedan är pannan röd med massa små knottor.... :(