• Anonym

Äntligen fri från exet!!

Ungen fyllde 18 i veckan. Äntligen är jag fri från exet. Aldrig mer någon halvtaskig kommunikation. Har raderat numret, sagt åt exet att glömma att jag existerar. All kommunikation om barnet sker med den gode mannen och barnet själv nu. Som en sten som fallit från axlarna!! Äntligen!

• Svar på tråden Äntligen fri från exet!!
  • Anonym (Längtar...)

Har en stund kvar (min dotter är 12) Men jag ser gladeligen fram mot den dagen jag med!

• Anonym

Grattis! Känslan måste vara underbar.

Jag har än så länge många långa år kvar. :(

• Anonym

Åh grattis!! Själv har jag sisådär 15 år kvar :( känns som ett fängelse men antar att tiden går snabbt...

• Anonym

Har åxå sådär 15 år kvar :(
    Men får exet som han vill så är det han som får ensam vårdnad inom en snar framtid......

• Anonym

Senaste anonym. Tyvärr gör det ingen skillnad :( jag har ensam vårdnad men jag tvingas dras med honom ändå :(

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-23 14:06:23 följande:
    Senaste anonym. Tyvärr gör det ingen skillnad :( jag har ensam vårdnad men jag tvingas dras med honom ändå :(
    Här är det ju han som tror att OM han får ensam så kommer jag aldrig mer att få se sonen... Men han har nog inte så stora chanser heller att få ensam vårdnad, inte på de grunder han säger iaf
  • Anonym

13år kvar :( Grattis förstår din lättnad :)

• Anonym

Tack, tack! Trodde faktiskt jag skulle få en del skit för att jag känner som jag gör. Dock ska jag inte hymla med att det enbart är skönt!

Svar på tråden Äntligen fri från exet!!