Vill ha passionerat sex!
Jag har ett underbart förhållande med en man som jag verkligen älskar.
Det jobbiga är att sexet inte alls är så bra som jag önskar att det var.
Han är ganska oerfaren och tafatt, vet inte riktigt hur han ska göra.
Jag har visat och talat om hur jag vill ha det men han är hela tiden så osäker att det lyser igenom precis allt han gör vilket leder till att jag tyvärr tappar lusten när vi väl har kommit igång.
Till slut tröttnar man på att alltid vara den som tar initiativ, kommer med förslag och är den drivande i allt som rör sexlivet. Och när jag kommer med något förslag eller tips blir han rädd och backar och känner att det han gör inte räcker till.
Jag saknar det sexliv jag hade som singel. Då var det väldigt passionerat. Ångande hett.
Kyssar, hångel, smek etc. Även om det var med någon random så var sexet alltid bra och det kändes djupt.
Just det saknar jag. Och jag tror inte att jag någonsin kommer att få det med mannen jag älskar.
Han är inte den som gillar närheten med kyssar, kramar, hångel och smek. Förspel, vad är det?
Den där känslomässigt intima stunden mellan oss finns inte när vi har sex.
Istället känns sexet alltid som något försöksexperiment med en student som inte riktigt har ambitionen att ens få godkänt.
Sex är inte allt och därför är jag med honom. Han har många andra väldigt bra kvaliteter som jag inte tror att jag skulle finna i någon annan på samma sätt som jag gör med honom.
Jaja, jag har eget ansvar för min njutning och yada yada yada. Men jag tycker inte att det är så mycket begärt att man ska kunna få njutning av en annan människa lite då och då utan att behöva be, visa instruera och allt det där som tar bort det härliga.
Jag saknar överraskningar, det spontana, eldiga, sexiga och framför allt passionen.
Med barn, vardag, jobb och hela familjelivsbiten kan man väl inte kräva att det slår gnistor alla gånger men någon gång ibland vore det för himla skönt om man kunde få till det.
Är trött på att fantisera om andra män för det är ju min karl jag vill leva med och det är med honom jag vill ha allt det här. Det känns ledsamt att han nöjer sig och tycker att det sexliv vi har är mer än bra och att det räcker till (läs duger).