• Äldre 20 Sep 11:54
    4023 visningar
    5 svar
    5
    4023

    Digital önskelista

    I vissa butiker (kanske mestadels utomlands) kan man som ex födelsedagsbarn eller bröllopspar skapa önskelistor som gästerna sen kan titta på och välja en present från. Den försvinner då från listan och man undviker att få samma sak 2 gånger.

    Men så till min fråga: finns detta även på nätet i ex digitala önskelistor? Alltså att gästen kan bocka av presenten den valt att köpa och så försvinner den från listan?


  • Svar på tråden Digital önskelista
  • Äldre 20 Sep 13:52
    #1

    Jag vet att man på Amazon kan lägga upp en wishlist på nätet komplett med bilder och text på saker. Jag har sett sådana listor på Amazon men jag vet inte mer om det än så.

  • Äldre 3 Jan 14:44
    #2

    Efterlyser samma sak. På den på amazon kan man ju bara lägga till saker man kan köpa där. Söker en som inte är bunden till någon viss butik. Någon som vet?

  • Äldre 27 Jan 22:19
    #3

    Har nu använt onskelista.se
    Tyvärr måste även gäster registrera sig med mejl och lösen dvs skapa ett konto och sedan gå in och välja present från listan. Men ett tips iaf! 

  • Sun 23 Feb 2020 13:22
    #4

    Hej,

    Lite sen på bollen men vill tipsa om presentlistan.nu .Fungerar enligt min mening bättre än önskelista Glad

    //Pappao

  • Thu 1 Feb 21:08
    #5
    -1 +2

    Hittade nyligen denna sidan:


    jagonskarmig.se/


    Tyckte det var ett rätt trevlig alternativ 


    Samt efter man delat länken till sin önskelista kan de som fått länken reservera de som dem köpt så ingen annan köper samma 👍


    Tycker även att de kan bli pilligt att skriva in allting när man ska göra långa listor men efter jag postat länken till saken jag önskar mig så hämtar hemsidan all information själv? super smidigt!

Svar på tråden Digital önskelista