Varför hettar det i min kind??
Är det stress? Vad finns det för orsaker till brännande, hettande känsla i kinden??
Är det stress? Vad finns det för orsaker till brännande, hettande känsla i kinden??
För att det brinner en liten eld därinne.
Det var ju ett vackert svar, Queenie70! Men nykär det är jag inte.
En stor eld, eftersom det finns överskott till en vänsterkind.
Ärligt talat, finns här nån mer som varit utför hettande kinder utan att vara tonåring, kär, gravid eller i klimakteriet?
Men du inne i kinden eller på kinden? Jag får hettande kinder av purjolök =).
I huden på kinden. Det hettar bara i en kind!
Men? Jag är seriös. Det trodde jag att även detta forum var. Hoppas en moderator ser ditt inlägg, Fia28. :((
Kan bero på många saker kan jag tänka mig =) Det kan mycket väl vara stress, högt blodtryck, förkylning på g, tänder. Kan också få så ibland, gärna innan, under och efter mens
Fia28: Det är inte seriöst att ens påstå att jag skulle skriva om en hettande kind i ett forum för att jag fått en käftsmäll.
Min ena kind hettar/svider ibland och stundtals har jag rejäl bedövningskänsla från hakan upp mot ögat också. Det är utrett med bla magnetkamera men beror antagligen på att jag pressar tänder och därmed spänner käkmusklerna.
När jag tvingar käkmusklerna att slappna av är jag symtomfri, när jag är stressad och inte hinner med så får jag bedövningskänslan och sveda i kinden. Om det är så för dig är en garanterat biverkningsfri metod att gapa stort (inte till max!) och mjukt flera gånger och sedan ljuda på "mmmmm" och "AAAAAA" som får tungan att slappna av.
Kjellgren: HAde du några fler konstigheter i kroppen, eller har? Eller var det "bara" ansiktet/halsen? Trötthet, feberkänsla i hela kroppen?