vem är anof?
Har märkt på sistone att många här i forumet skriver om någon eller något de kallar ANOF. Vad är det?
Har märkt på sistone att många här i forumet skriver om någon eller något de kallar ANOF. Vad är det?
googla,.. =)
En kvinna med förkärlek för svanar, äggvitor och skottkärror
Du kan hitta några av trådarna där ANOF är med, genom den här tråden. Skrattade så jag grät när jag läste vissa av dom. www.familjeliv.se/Forum-20-172/m65173169.html
ANOF är för alltid saknad! 
ANOF the legend
Hehe är ny här så jag minns inte legenden.....hon verkar sk*tpopulär :)
Har försökt hitta några gamla trådar av henne, men alltså många av dem är ju så långa, 80 sidor! Det orkar jag inte läsa.
I guess you had to be there... som Neil Armstrong sa efter sitt månskämt :D
Här är iaf några jag hittade som varit riktigt poppis:
Åldersdiskriminerad på badhuset
www.familjeliv.se/Forum-26-109/m48693419.html
Fått en manlig granne
www.familjeliv.se/Forum-22-166/m53255082.html
Avstängd från matbutiken (bl a handlar med skottkärra)
www.familjeliv.se/Forum-26-175/m53951057-1.html
Jag tror att en av anledningarna till att jag inte RIKTIGT ser humorn är att jag känner en person som beter sig och diskuterar på exakt samma sätt som ANOF. Och hon är skitjobbig att ha att göra med och det är inte alls rolig eller skämtsamt.
Ok nu läste jag faktiskt handlartråden "avstängd från min butik" och flinade en del. Det var skoj.
Här kommer en till goding:
Någon med erfarenheter av Svan?
"Svanar är dom mest fantastiska djur man kan tänka sig. Dom har en personlighet och är mycket intelligenta. Om man är nära en svan känner man vilken otrolig pondus och intelligens dom har. Är det någon som har erfarenheter av svan att berätta om? "/ANOF
www.familjeliv.se/Forum-23-82/m31791592.html