Killars stånd???
Min kille är inte sugen på sex särskilt ofta tycker jag. Var ett antal veckor sedan vi hade det nu... Och det blir alltid minst en veckas mellanrum typ. Får för mig att det tar den stunden för honom att bygga upp nog med lust igen för att vilja??
Sedan så verkar han ha problem att få upp den och han blir inte jättehård utan är alltid lite småmjuk när han har stånd. Så det är inte alltid så lätt att få in den.
När man väl ska ha sex så måste han typ ha det direkt ståndet kommit, han blir lite stressad och vill komma in fort för att han typ blir nervös att han ska förlora ståndet annars.
Så man kan aldrig ligga och mysa länge och bygga upp kåtheten ordentligt utan alltid ganska mycket pang på. Och känns som att det inte finns så mycket val för om jag vill ha sex överhuvudtaget så får man acceptera den "snabba vägen dit".
Ibland får han inte upp den heller fast vi gosat lite och han fingrat lite på mig åså, så går det inte... Även om det varit länge sen vi haft sex. Det blir ju som pinsamt och man typ "jaha...lalalala...vad blir det för väder imorgon då?"
Asså, jag är less.. Tänder han inte på mig eller? Jag får oftast ta initiativet och det går inte alltid hem då han kan dissa mina småvinkar att jag vill.
Jag har haft tidigare erfarenheter av tidigare pojkvänner som inte får upp den och bara får nåt "halvstånd" så det blivit lite pinsamt.
Det här leder till att jag blir passiv och inte vågar ta så mycket initiativ för jag tänker att "han kanske inte är sugen" "det blir bara pinsamt om han inte vill" osv..
Tycker det verkar i allmänhet att killar gillar tjejer som överraskar dom och bara drar ner brallorna någon oväntad stund, men nja, inget jag känner att jag skulle göra!
Dessutom tycker jag detta känns avtändande, att det känns som att han aldrig "fixar det ordentligt"
vad säger ni andra, får era killar alltid ett hårt stånd osv? och killar, hur funkar detta egentligen??