• felfelicia

Är detta spökstreck eller...?

Jag får inta nog av att testa mig...

Fast att jag började blöda igår så tror jag fortfarande att jag är gravid. Hoppas på att det bara är en nid-blödning, Just eftersom att det inte alls blöder så som när jag får ¨vanlig¨ mens.

Strecken syns mer i verkligheten än på bild...

HJÄLP MIG! vad tycker ni det ser ut som?  

• Svar på tråden Är detta spökstreck eller...?
  • Habbi

Som på den sista bilden var det för mig när jag blev gravid. Så jag skulle gissa på att det är ett plus! :) grattis.

• felfelicia

Tänk vad era kommentarer kan få mig att må bättre. Jag var inne på dina bilder (Habbi) ditt test såg verkligen exakt ut som mitt. Jag börjar bara bli orolig nu att jag har fått tidigt MF.
    Min mens ska inte komma förens på lördag, men som sagt blödde jag ett par droppar igår och idag har det faktiskt kommit ganska mycket blod. Dock inga klumpar eller liknande...
    Hoppas, Hoppas, Hoppas!! 

• mp90

Du är gravid! Eftersom du inte har bim förens på lördag så är de ju inte konstigt att de är svagt:) jag hade nidblödning, blödning efter sex o alla möjliga saker men idag sitter jag här stor som ett hus o väntar på att den lille ska komma:)!

Grattis

• felfelicia

Men jag har inte riktigt förstått mig på detta med nid-blödningar. Nästan alla som man läser om skriver att det var en liten rosa flytning som kom vid ett tillfälle. Min har ju hållt på i ca. 24 timmar nu :( Jag ger snart upp hoppet... Grejen är den att jag har jättemycket grav-symptom tex. Mina bröst har förändrats jättemycket, bröstvårtorna har mörknat och jag har fått väldigt synliga ådror på hela brösten. Dom känns ömma, men jag genomgick en bröstförstoring för cirka 8-9 månader sen så jag har inte fått tillbaka all min känsel än. Dock har brösten blivit mycket hårdare. Jag är trött nästan hela tiden, mycket av min vakna tid går åt att längta efter att få lägga mig i sängen och gosa in mig i täcket och somna. Jag mår väldigt illa efter varje gång jag äter och jag är hungrig konstant. Jag kissar cirka 15 gånger per dag. Det känns som att någon sitter inne i min livmoder och drar i små trådar som går upp till magen, jag har konstant mollverk. Humörsvängnungar ska vi inte ens prata om, jag är som en levande bomb just nu...

• Anonym
    felfelicia skrev 2012-09-20 23:16:04 följande:
    Men jag har inte riktigt förstått mig på detta med nid-blödningar. Nästan alla som man läser om skriver att det var en liten rosa flytning som kom vid ett tillfälle. Min har ju hållt på i ca. 24 timmar nu :( Jag ger snart upp hoppet... Grejen är den att jag har jättemycket grav-symptom

En undran.. Brukar man få jätte många symptom så tidigt??
Svar på tråden Är detta spökstreck eller...?