Men jag har inte riktigt förstått mig på detta med nid-blödningar. Nästan alla som man läser om skriver att det var en liten rosa flytning som kom vid ett tillfälle. Min har ju hållt på i ca. 24 timmar nu :( Jag ger snart upp hoppet... Grejen är den att jag har jättemycket grav-symptom tex. Mina bröst har förändrats jättemycket, bröstvårtorna har mörknat och jag har fått väldigt synliga ådror på hela brösten. Dom känns ömma, men jag genomgick en bröstförstoring för cirka 8-9 månader sen så jag har inte fått tillbaka all min känsel än. Dock har brösten blivit mycket hårdare. Jag är trött nästan hela tiden, mycket av min vakna tid går åt att längta efter att få lägga mig i sängen och gosa in mig i täcket och somna. Jag mår väldigt illa efter varje gång jag äter och jag är hungrig konstant. Jag kissar cirka 15 gånger per dag. Det känns som att någon sitter inne i min livmoder och drar i små trådar som går upp till magen, jag har konstant mollverk. Humörsvängnungar ska vi inte ens prata om, jag är som en levande bomb just nu...