• Anonym (Hålet)

jag känner att jag måste gräva ett hål

Tjena! Jag slogs en dag av instinkten att jag är till för att gräva ett hål, allt eftersom tiden gått har jag blivit mer och mer övertygad att min uppgift verkligen är att gräva det här hålet!! Jag tänkte gräva det på landet, kanske i nästa vecka. Nu till frågan, vad håller jag på med egentligen, och hur ska jag gräva hålet? För hand? Med nån maskin? Hur djupt? Hur länge? Nånting säger mig att jag kommer känna mig väldigt tillfredsställd när hålet är färdigt när man nu ska veta att det är färdigt.. Jag misstänker att mitt undermedvetna kanske vill ge mig en TACKSAM arbetsuppgift för en gång skull.. Nån som känner igen sig kanske, bara traska ut på lämpligt ställe på tomten med en spade o bara börja gräva för att ha nåt riktigt tacksamt att syssla med till skillnad mot allt annat som på sin höjd ger nåt sorts resultat efter extremt lång tid osv..

• Svar på tråden jag känner att jag måste gräva ett hål
  • Du MÅSTE ange en signatur

Det lite lustiga är väl det att man faktiskt blir lite sugen på att gräva sig ett schysst hål när man läser originaltråden. Det verkar ju kul på något vis, och jag kan absolut se nyttan med ett bra och gediget hål, enbart fantasin sätter gränser.

• Anonym (Hålet)

Jag fick bra svar där och vill veta vad ni har att säga. Hålet jag grävde sist var under sommaren och ni är det höst. Undrar därmed hur det blir att gräva...

• Anonym

Jag tycker som du fast då är frågan om det ska vara cirkelformat eller kvadratiskt?
    Kan man ansöka om bidrag för detta?

• Anonym

Jag känner precis tvärtom att jag behöver fylla en massa hål i min trädgård som antagligen är gjorda av råttor som genom långa tunnlar under markytan tänker invadera mitt hus.

• Anonym (Hålet)

Kvadratiskt är ganska skönt att gräva men svårt att få det symmetriskt och blir det inte symmetriskt så kan jag inte sova ordentligt. Då brukar jag sitta och titta på hålet ofta och fundera länge ... Hur gräver man ett runt hål? Är det svårare?

• Anonym
    Anonym (Hålet) skrev 2012-09-21 18:42:30 följande:
    Kvadratiskt är ganska skönt att gräva men svårt att få det symmetriskt och blir det inte symmetriskt så kan jag inte sova ordentligt. Då brukar jag sitta och titta på hålet ofta och fundera länge ... Hur gräver man ett runt hål? Är det svårare?
    Nej. Beror iofs vad du ska ha hålet till.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-21 18:59:46 följande:
    Nej. Beror iofs vad du ska ha hålet till.
    Skita i, kanske
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-21 19:01:40 följande:
    Skita i, kanske
    Så b analt.
  • Anonym

Ett hål är någonting vackert. Någonting för de andra att avundas.

Svar på tråden jag känner att jag måste gräva ett hål