• Anonym (Blärk)

Hon vill jag skall slicka, jag vill inte

Min flickvän vill att jag skall slicka henne. Frågar mig nästan varje gång. Kan du inte slicka osv? Men jag tycker det är äckligt, gillar inte att göra det. Men hon säger att jag är en dålig älskare för att jag inte vill slicka. Varför skall man behöva ha tungan där nere, hag gör det ju skönt för henne på andra sätt med fingrar och kuk.

Vill heller inte bli avsugen själv för den delen.

Hur gör man för att få henne att förstå aytt jag inte vill. Blor så avtänd på att hon tjatar om det hela tiden.

• Svar på tråden Hon vill jag skall slicka, jag vill inte
  • Anonym (Tjej)

Säg bara någon gång (när ni inte har sex) att du inte känner dig bekväm med oralsex.. Om hon säger att u är en dålig älskare då så kontra med att hon då får bestämma sig om hon kan leva med det eller inte.. För det är inte rätt att ställa upp på sånt man inte vill...

• Anonym
    Anonym (Blärk) skrev 2012-09-22 17:37:45 följande:
    Min flickvän vill att jag skall slicka henne. Frågar mig nästan varje gång. Kan du inte slicka osv? Men jag tycker det är äckligt, gillar inte att göra det. Men hon säger att jag är en dålig älskare för att jag inte vill slicka. Varför skall man behöva ha tungan där nere, hag gör det ju skönt för henne på andra sätt med fingrar och kuk.

Vill heller inte bli avsugen själv för den delen.

Hur gör man för att få henne att förstå aytt jag inte vill. Blor så avtänd på att hon tjatar om det hela tiden.

Luktar hon illa?
  • Anonym
    Anonym (Tjej) skrev 2012-09-22 17:41:38 följande:
    Säg bara någon gång (när ni inte har sex) att du inte känner dig bekväm med oralsex.. Om hon säger att u är en dålig älskare då så kontra med att hon då får bestämma sig om hon kan leva med det eller inte.. För det är inte rätt att ställa upp på sånt man inte vill...

Håller helt med, vill du inte så ska du inte behöva ta skit för det.
    Alla är olika juh..
  • Madida

Säger som inlägg 1. Ta upp det med henne och förklara att du inte gillar det. Att du inte är bekväm med det. Vill hon vara med en kille som slickar så får hon välja någon annan

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym (Oh my!)

Hur många öl behövde du att dricka, för att skriva det här? Enligt dina stavfel, måste det ha varit några??
    Vet du en sak vännen? Om du inte vill slicka henne , därför att du tycker att det är äckligt, och om du inte vill bli avsugen heller, då bara säger du det till henne! Ja, precis som att man ställer vilket krav som helst! Hon måste respektera det om hon vill vara med dig, för SÅDAN är DU, och om hon ändå vill bli slickat och suga av, då kanske ni inte passar ihop på "sexpunkten"?

Allting handlar om respekt och lyhördhet! Och det gäller från båda! Inte bara från henne!

• Anonym

man ska inte göra nåt man inte vill, självklart. Ni får fortsätta prata om det helt enkelt. Blir hon tillfredsställd med fingrarna så kanske hon kan acceptera det

• Anonym (Oh my!)
    Anonym (Oh my!) skrev 2012-09-22 17:59:28 följande:
    Hur många öl behövde du att dricka, för att skriva det här? Enligt dina stavfel, måste det ha varit några??
    Vet du en sak vännen? Om du inte vill slicka henne , därför att du tycker att det är äckligt, och om du inte vill bli avsugen heller, då bara säger du det till henne! Ja, precis som att man ställer vilket krav som helst! Hon måste respektera det om hon vill vara med dig, för SÅDAN är DU, och om hon ändå vill bli slickat och suga av, då kanske ni inte passar ihop på "sexpunkten"?

Allting handlar om respekt och lyhördhet! Och det gäller från båda! Inte bara från henne!
    Förlåt, min sista mening skulle vara: Inte bara från dig!
  • Anonym

Är detta en replik på tråden om att tjejen inte vill suga?

• Anonym (Oh my!)
    Anonym skrev 2012-09-22 18:14:05 följande:
    Är detta en replik på tråden om att tjejen inte vill suga?
    Vad menar du? finns det en annan tråd?Förvånad
  • Anonym
    Anonym (Oh my!) skrev 2012-09-22 19:04:11 följande:
    Vad menar du? finns det en annan tråd?Förvånad
    XD
Svar på tråden Hon vill jag skall slicka, jag vill inte