• Anonym (blö)

Heteromänniskor - tänder ni på homoporr?

Detta är en fråga till er som definierar er som heterosexuella!

Händer det att ni heterokvinnor tänder på lesbisk porr, eller ni heteromän tänder på bögporr?
    Jag syftar då alltså för kvinnor på porr där det BARA är kvinnor med,
    och för män porr där BARA killar är med. 

Svarsalternativ finns nedan så var goda & rösta!
    Förklara er röst om ni vill, man kan ju trots allt svara anonymt.   
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Heteromänniskor - tänder ni på homoporr?
  • Locura

Japp! Jag är hetero men tänder på lesbisk porr. Skulle aldrig kunna tänka mig att göra det irl. Det är bara en fantasi men jag är 100% hetero och gift med världens finaste man.

• Anonym

Jag är kvinna och jag tänder inte på lesbiskt porr.
    Jag blir till oh med  avtänd när jag kollar på heteroporr eftersom kvinnor är med i bilden. 

• Anonym (blö)

Hehe - bara kvinnor som vågat rösta änsålänge Glad Intressant ...

VAR är männen ? 

Tack för era röster iaf tjejer, just nu är det jämnt mellan Ja & Nej på kvinnosidan!   

• Anonym (Mums)

(Kvinna) Ja, jag tänder på lesbisk porr.

Tänder även på tanken på att själv ha sex med en kvinna, har dock aldrig haft och har aldrig varit kär i en kvinna eller fysiskt tänd på riktigt heller. Bara i fantasin. 

• Anonym (Kille33)

Jag kan titta på bögporr ibland men det händer väldigt sällan, har aldrig varit med en man och tror inte jag kommer att vara det heller men skulle kunna tänka mej att knulla en kille och att bli avsugen men jag vill inte ta emot det skulle jag aldrig göra.

Shemales kan jag titta på ibland det händer oftare.

• Anonym (blö)

Kul med svar från en kille! Keep em coming!

• Anonym (Man 44)

Gillar att se undergivna killar bli påsatta av dominanta muskelmän, men skulle aldrig göra det själv. Jag identifierar mig helt 100% som hetroman.

• Madida

Och jag kan inte rösta. Jag är hetero men kan tända på bögporr Solig

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym (blö)

Anledningen till att jag skapade denna tråd är att se om det är vanligt att gilla att titta på gayporr - fast man endast är intresserad av det motsatta könet i vardagslivet.
    Ibland kan man ju bli förvirrad av sådant och tro att man har en helt annan läggning, vilket inte behöver vara fallet. 

• Anonym

Jag tänder inte på porr överhuvudtaget. Och skulle inte vilja se mitt eget kön om jag skulle det. Jag trodde du var en av dessa kåta upp sig själv trådar och tänkte skriva någon kommentar ang det, men man har rätt och undra som du gör. Därför gick du ett svar av mig.

Svar på tråden Heteromänniskor - tänder ni på homoporr?