• Oreos

Kan man få bort 'klickandet' av klackar på skor?

Beställde ett par skitsnygga kängor från internet, men sulorna är hårda så det låter som att jag har på mig högklackade skor när jag är ute. Har använt skorna lite men inser att jag bara känner mig fånig med klapprandet.

Jag gillar verkligen skorna, de är sköna och snygga så finns det något sått man kan göra för att få bort klapprandet? Kan man lämna in till skomakare och typ limma fast en gummisula under?

• Svar på tråden Kan man få bort 'klickandet' av klackar på skor?
  • Oreos
    emelielj skrev 2012-09-22 21:00:12 följande:
    Ja, jag tror absolut att en skomakare kan hjälpa dig!
    Jag ska försöka hitta en som jag kan fråga. :)
    Hoppas det inte är så dyrt bara, skorna kostade bara 250:- så känns lite onödigt att spendera flera hundra på en ny sula då man kanske kan hitta ett par andra skor.. :P
  • emelielj

Jag kan inte riktigt sånt men tycker inte att det borde kosta en massa i alla fall!
    Ring och fråga annars, så slipper du ta dig dit ifall det är dyrt :)

• emelielj

Fast om dom är jättesnygga så kanske det är värt med 200 ändå, beror på hur mycket du tycker om dom :)

• J   a   d   e   d

Klacka om. Hos skomakare. Du får en gummiklack. Kostar från en hundring typ.

Vi såg på varann, och vi närmade oss land.
  • Whitetrash86

gå till en skomakare så fixar dom nya gummi sular till själva klacken, vad det kommer kosta beror ju på skomakaren. När jag byter klack på mina (slits rätt bra) så får jag betala 200kr.

• Oreos

Tack för alla svar. :) Ska prata med en skomakare om vad priset kommer hamna på, några hundralappar är skorna värda iallafall. :)

Svar på tråden Kan man få bort 'klickandet' av klackar på skor?