• wesdxc

Du som har en Emmaljunga White leatherette!

Hej!

Jag har fastnat för Emmaljungas Mondial duo combi i färgen white leatherette, men jag undrar hur praktiskt det är med en vit barnvagn? Du som har eller har haft en sån, vad har du för åsikter om den? Var den enkel att torka av och rengöra? Och själva modellen, var du nöjd med den?

Jag har tänkt mig ett Duo S chassi till det, någon som har erfarenhet av det?

Tacksam för era åsikter! Glad 

• Svar på tråden Du som har en Emmaljunga White leatherette!
  • Emmut

Nu har inte jag en sån, men en kompis har en sån och säger att det är bara att torka av smuts osv. Och mycket lättare att hålla ren (utvändigt spec.) än en barnvagn i tyg :)

• mlane

Jag vill också veta om den är lätt att torka av och göra ren. Ingen som har den som kan dela med sig? :)

• wesdxc
    Emmut skrev 2012-09-23 13:41:08 följande:
    Nu har inte jag en sån, men en kompis har en sån och säger att det är bara att torka av smuts osv. Och mycket lättare att hålla ren (utvändigt spec.) än en barnvagn i tyg :)
    Gud så bra :) Ja, man tycker ju att det bara borde vara att torka av lite lätt när det är sånt material.
  • mlane

nu har jag beställt en och betalat handpenning :)

• wesdxc
    mlane skrev 2012-09-25 17:28:41 följande:
    nu har jag beställt en och betalat handpenning :)
    Åh! Säg vad du tycker om den när du har fått hem den :) Vad beställde du för chassi till?
  • Egget13

Vilken bra tråd!!! Jag är också spekulant på denna vagn. White leatherette med duo s chassi mondial... 

Jag träffade en tjej i affären som sa att den va jättelätt att hålla ren. Hon hade haft en svart i tyg o så denna i vitt konstläder och den vita va lättare att hålla ren för den svarta fick bruna prickar när det stänkte och då var hon tvungen att plocka bort tygen o tvätta i maskin.. 

• Egget13

Beställde min vagn i går :) Det blev en Edge med duo S chassi i färgen Black Demin. Köpte till bäddsetsboxen, skötväskan och åkpåse :)

Jag hämtar min i slutet av februari, ni som hämtat ut eran innan, dela gärna med er vad ni tycker om den :) 

Svar på tråden Du som har en Emmaljunga White leatherette!