• Matkvinnan

PANIK! Passet borta!

Har städat hela lägenheten och verkligen letat efter mitt pass. Kan någon försöka känna efter vad det är? Vore verkligen jätte hjälpsamt.

Och inte några dryga kommentarer här tack.  

• Svar på tråden PANIK! Passet borta!
  • Matkvinnan

Tack för svaret. 
    Har återigen kollat igenom hall och garderober. Har panik. 

• YummyMami
    Matkvinnan skrev 2012-09-23 21:52:42 följande:
    Tack för svaret. 

Har återigen kollat igenom hall och garderober. Har panik. 

Panik krymper hjärnan till något i valnöts storlek och man ser inte ens en dörr även om man står mitt emot den. Ska du åka tidigt imorgon eller?
  • Matkvinnan
    YummyMami skrev 2012-09-23 21:57:13 följande:

Panik krymper hjärnan till något i valnöts storlek och man ser inte ens en dörr även om man står mitt emot den. Ska du åka tidigt imorgon eller?
    Nej men ska åka om någon månad. Har inte pengar till att köpa ett nytt pass och legitimationen har jag redan tappat bort. 
  • Hoppfull84

om det inte löser sig så får du skaffa akutpass, ring polisen och kolla upp vad som gäller, brukar gå att ordna samma dag om du inte ska vara borta nån längre period som kräver visum

• Matkvinnan
    Hoppfull84 skrev 2012-09-23 23:27:12 följande:
    om det inte löser sig så får du skaffa akutpass, ring polisen och kolla upp vad som gäller, brukar gå att ordna samma dag om du inte ska vara borta nån längre period som kräver visum
    Är mer rädd för att det kostar så mycket att fixa ett nytt pass. Blir arg på mig själv och behöver verkligen hitta det då jag behöver det varje vecka. 
  • Finis

Vanligt pass kostar 350 tror jag. Får man på några dar. Inte jättemycket pengar.

• sötarara

Kan endast rekommendera att söka ett nytt pass. Om du söker idag eller imorgon bör det vara klart innan fredag. Lycka till! Annars finns provisoriskt pass men det kostar 980 kr.

• TrailerTrash

Har du kollat alla jackfickor,väskor?

Två färger,en tro
  • Matkvinnan
    TrailerTrash skrev 2012-09-24 19:26:58 följande:
    Har du kollat alla jackfickor,väskor?
    Ja :( 

• Matkvinnan
    sötarara skrev 2012-09-24 19:19:07 följande:
    Kan endast rekommendera att söka ett nytt pass. Om du söker idag eller imorgon bör det vara klart innan fredag. Lycka till! Annars finns provisoriskt pass men det kostar 980 kr.
    Tar fem arbetsdagar här i Örebro :(
  • TrailerTrash

Sök i lugn och ro rum för rum.Spring inte runt i panik

Två färger,en tro
  • Matkvinnan

Försöker pusta ut nu efter ett stressigt dygn... 
    Beställde nytt pass idag och hoppas innerligt att det kommer innan fredag. 

• control

Det är bara påhitt att man kan "se" borttappade saker. Bedragare lurar av pengar från nödställda människor    

• Matkvinnan
    control skrev 2012-09-26 09:19:48 följande:
    Det är bara påhitt att man kan "se" borttappade saker. Bedragare lurar av pengar från nödställda människor    
    Jag frågade inte efter din åsikt, eller ditt ifrågasättande av min tro. I ts står det även att jag inte vill ha kommentarer som dina. 
  • control

Ren upplysning, och nämde inget om din övertygelse

Svar på tråden PANIK! Passet borta!