• Anonym (suck)

svinkoppor eller vad??? *bild*

till vänster så ser ni ett rött märke med flera småblåsor i, i mitten på underläppen är det EN gulnad blåsa..
    och på hakan så är där en "gammal" svinkoppa som läkt.... (fick utskrivet en salva från läkare som slutligen tog "skiten":. microcid hjälpte inte alls!) 
  • Svar på tråden svinkoppor eller vad??? *bild*
  • Philippa

Japp, svinkoppor är det....

• Anne69

Troligtvis ja! Vi använder en salva som heter LHP 1% finns receptfritt på Apoteket. Har fungerat jättebra! Hittills.....

• Anonym (suck)
    Philippa skrev 2012-09-24 14:06:31 följande:
    Japp, svinkoppor är det....
    som jag misstänkte då!

då får jag smeta vidare med salvan vi fick utskrivet..!

bör vi sanera barnens rum med handsprit eller???
     fattar inte hur han har kunnat få det igen???? han fick blåsan på underläppen i lördags.. (den på mitten).. och denna stora hade kommit nu under natten!!!)..... 

tack för ditt svar!! 
  • Anonym (suck)
    Anne69 skrev 2012-09-24 14:08:20 följande:
    Troligtvis ja! Vi använder en salva som heter LHP 1% finns receptfritt på Apoteket. Har fungerat jättebra! Hittills.....
    ahh tack..! är samma sak som microcid.. väteperoxid är det i den med.

vi fick en annan salva som funkade bra så smörjer på för fullt med den nu då... pust!
    hade jag förstått att första blåsan nu i lör var en svinkoppa så hade jag smörjt redan då! då hade den här stora kanske inte tillkommit..!!! :((

han hade alltså EN svinkoppa för 3v sen som satt i, i över 1v..! ://
    och nu samma skit igen då.... :(

• Anonym (suck)
    viseversa skrev 2012-09-24 14:36:21 följande:
    Ja det ser ut som svinkoppor!
    tack för ditt svar!

jag håller med er! smörjer och baddar och har mig nu och hoppas det ska läka ut fort fort fort...
    den här salvan ska bara smörjas med i 5 dagar så den är väl rätt stark då antar jag ;)) 

tack för alla era svar!!! 
Svar på tråden svinkoppor eller vad??? *bild*