• vivianne

    någon som testat vinterstövlar från Race Marine?

    Är de bra? Dottern har hittat ett par hon gillar och som ser varma ut men jag har inga erfarenheter av märket.

    Det är ett större barn så utseendet är viktigt. Inte bara att gå till Ecco " som vanligt" alltså. Men vill såklart hitta stövlar som är varma, torra OCH klarar utseendkraven


  • Svar på tråden någon som testat vinterstövlar från Race Marine?
  • vivianne

    Jag kan säga att just stövlarna vi köpte (Race Marine) var jättedåliga. Kalla, läckte in. Vi fick köpa ett par andra när vinterkylan kom. Men olika modeller kan ju vara olika bra...

  • vivianne

    Jag kan säga att just stövlarna vi köpte (Race Marine) var jättedåliga. Kalla, läckte in. Vi fick köpa ett par andra när vinterkylan kom. Men olika modeller kan ju vara olika bra...

  • vivianne

    Jag kan säga att just stövlarna vi köpte (Race Marine) var jättedåliga. Kalla, läckte in. Vi fick köpa ett par andra när vinterkylan kom. Men olika modeller kan ju vara olika bra...

  • Nattmackan
    vivianne skrev 2013-08-29 19:28:28 följande:
    Jag kan säga att just stövlarna vi köpte (Race Marine) var jättedåliga. Kalla, läckte in. Vi fick köpa ett par andra när vinterkylan kom. Men olika modeller kan ju vara olika bra...

    Kollade på Tradera och dom va knappt använda som såldes. Hmm. .
  • Echo

    Inte till barn men till mig. De gick sönder på tre veckor (fick pengarna tillbaks).


    My entire existence was constructed by a sociopath in a sweater vest, what do you suggest i do?
  • Nattmackan
    Echo skrev 2013-08-29 21:27:27 följande:
    Inte till barn men till mig. De gick sönder på tre veckor (fick pengarna tillbaks).



    Låter lovande hihi. Får se om jag slår till på ett par. ..
Svar på tråden någon som testat vinterstövlar från Race Marine?