Suger du på hans fingrar (el dina egna) efter de varit inne i dig?
Brukar du suga på din killes fingrar efter att han haft dom inne i dig (el om du smekt dig själv)? Typ att han tvingar dig att slicka på dom? Själv tycker jag det är upphetsande.
Brukar du suga på din killes fingrar efter att han haft dom inne i dig (el om du smekt dig själv)? Typ att han tvingar dig att slicka på dom? Själv tycker jag det är upphetsande.
Ja det kan väl hända ibland, jag gillar att ha hans fingrar i munnen ,spelar inte så stor roll var de varit innan...
Nu är jag ju man, men jag tycker det är väldigt sexigt när en kvinna slicker av fingrarna när de är våta av hennes safter. Gillar att "tvinga" henne att känna smaken av kåtslyna.
Jag brukar nästan alltid stoppa in mina fingrar i munnen på tjejen efter jag fingrat henne. Ju blötare dom är, dess bättre. Hon suger dem alltid som det vore godis. :)
Min tjej går igång på att suga eller slicka på mina fingrar direkt när de kommer ur hennes fitta.
Sist så retade jag henne lite genom att föra fingrarna mot hennes mun i tron att hon skulle få smaka men stoppade dem in i min egna mun istället. Gjorde så ett par gånger och hon öppnade munnen och var beredd varje gång. När jag frågade henne om hon ville smaka så sa hon ja! Jag frågade henne ytterligare vad är det du vill smaka på.. så hon själv var tvungen att säga det men då blev hon faktiskt tyst, jag tror det tog emot att säga det högt.
Hon fick i vart fall fingrarna i sin mun till slut och hon slickade dem helt rena, duktig flicka som hon är. Men jag kommer nog fortsätta reta henne på samma sätt tills hon högt kan berätta vad hon vill, hur hon nu kommer uttrycka det. Detta görs förstås i samförstånd och hon gillar lite kinky saker.
Ja, jag tänder på det enormt, både mina egna och hans fingrar efter att de varit inne i mig. Även att suga av honom efter att jag kommit över hans kuk tänder mig jättemycket.
Träffade en tjej för en "date" som slutade i sex - inte knulla men i handsex.
Jag fingrade henne till den största fontänorgasm jag någonsin sett.
Helt otroligt vad hon sprutade, låååångt och mycket.
Efteråt runkade hon mig så det var inget knulla alls.
I bilen efteråt satt hon och sög mina fingrar med bådas safter på och jag höll på att smälla av igen.
Det var sååå läckert ... Hon såg mig djupt i ögonen och lät fingrarna glida mellan läpparna.
Blev tyvärr bara en träff, hade gärna utforskat mer.
Aldrig.
Nej usch, gillar inte alls smaken av det. Jag vill inte kyssa honom heller om han vart där med munnen, så vi har tandborste, tandkräm och munskölj bredvid sängen av den anledningen.
Jag gillar att bli rörd och slickad där, men inte smaka själv. Usch.
Fattar inte hur män (och lesbiska) kan tycka det är trevligt att göra, det smakar ju som mcdonalds fiskburgare typ.
Nej usch, gillar inte alls smaken av det. Jag vill inte kyssa honom heller om han vart där med munnen, så vi har tandborste, tandkräm och munskölj bredvid sängen av den anledningen.
Jag gillar att bli rörd och slickad där, men inte smaka själv. Usch.
Fattar inte hur män (och lesbiska) kan tycka det är trevligt att göra, det smakar ju som mcdonalds fiskburgare typ.
@Nej usch
Min sambo är inte lesbisk men hon gillar det ändå! kanske lite bi-curious som hon inte sagt till mig men ändå.
Jag tycker inte det luktar fisk, ibland är det kanske en skarpare doft men jag gillar det. Är hon för ofräsch brukar hon meddela innan jag kommer dit.
@Nej usch
Min sambo är inte lesbisk men hon gillar det ändå! kanske lite bi-curious som hon inte sagt till mig men ändå.
Jag tycker inte det luktar fisk, ibland är det kanske en skarpare doft men jag gillar det. Är hon för ofräsch brukar hon meddela innan jag kommer dit.
Nåja - skiter i alla svar men ... det var otroligt det hon gjorde.
Jag har nog fan inte varit så kåt innan dess med tanke på den squirt jag fick henna till innan.
Gör gärna om det igen.
Jag suger och slickar gärna på hennes fingrar efter att de varit i hennes fitta. Tycker det är sjukt upphetsande att bli kysst efter att hon har sugit av mig och känna smaken av min kuk och låta våra saliv blandas.