Idag slutar jag ljuga..!!!!
Har varit tillsammans med en underbar kille i snart 3år men enda sen jag var liten har jag dragit vita lögner, ljugit om mina känslor för jag är rädd för reaktionen hos andra människor pga redan som liten hände en del raseriutbrott kan man väl kalla det från min pappa så det blev att man var tyst om saker och förträngde det men det kommer ikapp en till slut. Så anledningen till att jag ljuger är för jag är rädd för reaktionen. Är rädd för att bli lämnad eftersom jag blivit det som liten av min pappa pga ny familj men nu har vi kontakt igen. Och jag har ljugit för min pojkvän om löjliga saker som inte ens är farliga att berätta och några värre. Nu har ham fått reda på allt för att han märkte att där är något som inte stämmer. Idag ska vi prata igenom allt och jag ska öppna upp mig på riktigt. Han ser verkligen mig och vet att jag är en bra tjej innerst inne. Han säger att jag förstör för mig själv när jag gör så här och förstår inte varför. Jag tror väl att jag inte är värd att vara lycklig på något sjukt sätt. Iaf idag ska jag öppna upp mig totalt och han säger att han stannar hos mig trotts allt men nu är det upp till mig att visa att det går att lita på mig. Jag har bestämt mig att det är slut med att ljuga nu för jag är fan värd att vara lycklig. Hmm vill mest skriva av mig och om någon har något tips eller råd men klanka inte ner på mig jag är seriöst redan på botten..