• eee123

Köpa Kuoma vinterskor billigt online från Finland??

Kuoma vinterstövlar kostar bara runt 300-400:- i Finland har jag hört, men dubbla priset i Sverige. 

Ngn som vet om det går det att köpa dem billigt online från Finland???  Skulle vara bra med en finsk hemsida som även har svensk/engelsk text eftersom min finska är.... obefintlig .

Tacksam för tips!! 

• Svar på tråden Köpa Kuoma vinterskor billigt online från Finland??
  • Tina83

finns inte tror jag. jag köpte via en kusin o finland förut med frakten har blivit så dyr att man knappt tjänar på att köpa där längre..

• Love5

Tror inte heller att det finns. Kollade upp det förra året, om inte någon har börjat med det i år så är det nog tyvärr kört.

• eee123
    Silverhaj76 skrev 2012-10-01 21:00:53 följande:
    Nej, men från Estland! www.kingaklubi.ee . Jättetrevlig tjej som äger butiken och hon skickar även till Sverige.
    Åhh superbra, tack!!!!
  • Mama02

Kan tala om att det är produktskillnad mellan de skor som säljs i Finland mot dem som säljs i Sverige, därav prisskillnaden. Det är ullfoder i dem  som säljs i Sverige och därmed är de varmare.

• Pia87

Jag har ett par kuoma skor, helt nya strl 22 som jag kan tänka mig att sälja!

• BlomsterFröken

är väl årets modell som har ullfoder... dom sa att de var nytt ... så beror nog på om dom har kvar skor från ifjol eller inte!

• Vänderlivet

Jag har Kuoma köpta på någon "stormarknad" i Finland för 340kr och de har då ullfoder i :)

Svar på tråden Köpa Kuoma vinterskor billigt online från Finland??