• Anonym

Linsabonnemang hos Synoptik trots anmärkn.?

Hej!
    Jag undrar bara om det är någon som vet om det går att teckna ett årsabonnemang hos Synoptik på linser trots att man har betalningsanmärkningar? Alltså, gör de kreditupplysning?

• Svar på tråden Linsabonnemang hos Synoptik trots anmärkn.?
  • kimi90

Skulle tro det. När man har betalningsänmärkning kan man inte ens handla på faktura

• Anonym

Kan du inte beställa själv på nätet? Då kan du betala med internetbank eller kort. Det brukar bli billigast så.

• elmadumle

Jag har månadsabonnemang för mina linser från linsboxen-klarsynt och har både anmärkningar och skulder hos kf, det är ju ett autogiro där de drar pengar från mitt konto, finns inga pengar så får jag heller inga linser nästkommande månad.

• Anonym
    elmadumle skrev 2012-09-25 22:38:06 följande:
    Jag har månadsabonnemang för mina linser från linsboxen-klarsynt och har både anmärkningar och skulder hos kf, det är ju ett autogiro där de drar pengar från mitt konto, finns inga pengar så får jag heller inga linser nästkommande månad.
    Okej, tack för svar. För jag läste att Specsavers tar kreditupplysningar och tänkte att Synoptik också kanske gör det då man får med glajjer på köpet vid 12 månaders abbonemang.. Men vi får väl se vad de säger imorgon
  • elmadumle
    Anonym skrev 2012-09-25 22:40:59 följande:
    Okej, tack för svar. För jag läste att Specsavers tar kreditupplysningar och tänkte att Synoptik också kanske gör det då man får med glajjer på köpet vid 12 månaders abbonemang.. Men vi får väl se vad de säger imorgon
    De gjorde ingen kreditupplysning, det är ju bara ett autogiro jag har.
  • Anonym
    elmadumle skrev 2012-09-25 22:53:57 följande:
    De gjorde ingen kreditupplysning, det är ju bara ett autogiro jag har.

Ja, men blir det så på synoptik då?!
  • jådåsåatt

Har inte synsam slutat med månadsbetalningar genom autogiro eller är det bara butiken jag går till som har det.

De gjorde iaf ingen kreditupplyaning på mig när jag hade därifrån.

Svar på tråden Linsabonnemang hos Synoptik trots anmärkn.?