Jag har inget av dessa, jo ett Didriksson galonset till sonen. Men eftersom jag tycker sonen på 3 år blir så plastig o osmidig i detta köpte jag ett nytt. Jag rekommenderar varmt Fix från Lindex och Kax från KappAhl. Båda deras regnställ (inte galon alltså utan ett sådant som är vind o vattentätt) är jättebra. Hade Fix förra året o trots att sonen badade i pölarna o kröp i grus på knäna så var han torr o ren, stället är slittåligt. :) i år köpte vi Kax stället, även jättebra. Smidigt o skönt, bra passform o bra gummiband i ärmarna (som jag inte sett på konkurrenterna). Barnet är heltorrt.
Dessutom är de billiga, tror jackan kostar 400 o byxan 300 eller om det t o m var mindre. Ställen har fått bra i testen o framför allt andas de. Men de jag har är de fodrade, har bara ett "nät" innuti. Men det tycker jag är tillräckligt tills snön o overallerna kommer. En tjocktröja på under bara när det är kallt o det räcker.
Glöm inte impregnera om alla ställ vid tvättmaskinstvätt bara, några ggr/år. Annars tappar de i längden tätheten. :)