• Anonym (Boo!)

Andar finns dom/Ghost hunters dagens avsnitt?

Vill kolla på dagens avsniitt från TV4fakta men det avsnitt de uppger på sin tablå är fel, hittar inte rätt på youtube. Vilket avsnitt var det, någon som vet?

• Svar på tråden Andar finns dom/Ghost hunters dagens avsnitt?
  • Lilly Jk

Fast "andar, finns dom?" och ghost hunters är ju inte samma program. :)

Blobben BF 4/3-2013
  • Anonym (Boo!)

Nej, så klart Jag menade Ghost adventures

• Lilly Jk

Då är jag med!
    Har tyvärr ingen koll på hur de lägger avsnitten på svensk tv.
    Jag *host* laddar ner det, funkar det med men jag får ligga steget före :p

Blobben BF 4/3-2013
  • Anonym (Boo!)

Brukar göra så också men nu hann jag se precis början av det och det verkade (så klart) sjukt spännande så ville kolla nu men då har de lagt upp fel avsnitt på tablån och jag minns inte vad stället hette där de var.

• Lilly Jk

Åååh, vad drygt!
    Men kolla in IMDB och läs lite om avsnitten och se om du känner igen något.
    Om de var ex. på ett asylum, gammalt krigsställe, i ett fängelse, gammal gruvstad eller så
    är det lättare att känna igen samt om du kommer ihåg introt kan man luska ut vilken säsong
    det kan ha vart på ett ungefär. Tror nämligen inte att de har avsnitten "i ordning" så att säga
    utan väljer lite på måfå här. Men lycka till i jakten, kanske någon tittar in som såg det!

Blobben BF 4/3-2013
  • Anonym (Boo!)

Perfekt, tack! Ja, de var någonstans där det vårdats personer från vietnam (om jag minns rätt alltså...eller var det hem för fattiga/psykiskt sjuka för tiden kring vietnam kriget? Hann bara se med ett halvt öga de första minutrarna) det var hiskeligt varmt och de sade sig ha sett en bigfoot i området också?  Han som sköt John Lennon hade arbetat där innan dådet. Ringer det någon klocka får man tipsa Ska kolla IMDB!

Svar på tråden Andar finns dom/Ghost hunters dagens avsnitt?