• Anonym (Ny bloggerska)

Har börjat blogga!

Jag är lite efter min tid men jag har idag startat en alldeles egen blogg som ska handla om sex. 
    Det är ett stort ämne och man kan verkligen fundera och skriva om hur mycket olika saker som helst.
    Det känns jätte läskigt.

Men vad tror ni andra föräldrar?
    Kommer en sån blogg att kunna bli någonting eller finns det redan för mycket bloggar ute på marknaden?

Kika in om ni har lust men det är första gången jag bloggar så var snälla med kritiken!! Tungan ute Skäms

minasynder.blogspot.se 

• Svar på tråden Har börjat blogga!
  • Ermenegildo

Jag tror på att skriva kort.

It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • muffan

För den som gillar att läsa så är det en toppenblogg säkert :)
    Själv gillar jag korta texter. Min blogg innehåller tex mer bilder än text. 
    Kolla gärna på den om du vill.

biglady.bloggfactory.se

Det ska ju finnas nåt för alla så inget är fel! :) 

• Anonym (Ny bloggerska)

Provade på att skriva lite kortare idag.
    :)
    Bättre längd? 

• muffan
    Anonym (Ny bloggerska) skrev 2012-09-26 19:42:10 följande:
    Provade på att skriva lite kortare idag.
    :)
    Bättre längd? 
    Bättre för mig.. ja. Men du ska skriva så som du trivs med. Massor av människor vill läsa långa texter :)
  • The Seeker

Muffan har en riktigt trevlig blogg....får igång mig på alla cylindrar.

• Anonym (kräsen)

Urrk, såna här amatörbloggar är riktigt avtändande. Fula tjejer med fula killar i fula hem.

• Anonym
    Anonym (kräsen) skrev 2012-09-27 22:52:35 följande:
    Urrk, såna här amatörbloggar är riktigt avtändande. Fula tjejer med fula killar i fula hem.

Titta inte om du är så avundsjuk, du är säkert ful som stryk och din man vill inte knulla dig.
  • Anonym (kräsen)
    Anonym skrev 2012-09-27 23:46:04 följande:

Titta inte om du är så avundsjuk, du är säkert ful som stryk och din man vill inte knulla dig.
    Du läste fel, inte avundsjuk, smått äcklad. När man läser sexblogg blir man ju nyfiken, och så ser det bara äckligt ut.
Svar på tråden Har börjat blogga!