När såg ni hjärtat slå på vul??
Jag ska boka ett privat vul för att se så lill*n finns i magen. Men när kan man/kunde ni se hjärtat slå?? Jag vill ju inte boka för tidigt heller. Är enligt sista mens 6+4 tror jag;)
Jag ska boka ett privat vul för att se så lill*n finns i magen. Men när kan man/kunde ni se hjärtat slå?? Jag vill ju inte boka för tidigt heller. Är enligt sista mens 6+4 tror jag;)
När jag gjorde mitt första vul denna graviditet kunde man se hjärtslag. Då mättes graviditeten till 6+0 men det har vid senare ul visat att jag var i 6+4 den dagen :) Lycka till!
Jag tror inte jag är så långt gången utan snarare v 5. Fick gravid 2-3 veckor på veckoibdekatorn igår. Frågan är hur säker man kan vara på dom veckorna
För mig:
5+2 bara hinnsäcken sågs
8+2 hjärtat slog tydligt
Jag gjorde vul 8+0. Min läkare ville inte göra något innan dess eftersom det kan vara svårt att se. Det är värt väntan! Hellre vänta några dagar än att behöva utsätta sig för den oro det skulle medföra att de inte ser nånting! Jag fick vul för att bekräfta graviditeten då jag genomgått fertilitetsbehandling. Lycka till!
Jag får nog vänta i 2-3 veckor till. Då är jag iaf enligt senaste mens i v 9.
I min förra graviditet såg jag ett hjärta slå i v 8+2 men enlgt Ul i v 18 vad jag endast 7+4 då det första gjordes
Tack=) Jag ringer imån efter jag pratat med mvc=)
6+4 bara hinnsäck och gulesäck 7+6 fint hjärta som slog hos bönorna