• scrapparlotta

Parfymen Calvin Klein One, till tjejer eller killar?

Jag har Calvin Kleins parfym One, och jag tycker den luktar jättegott. Och på Parfym.se finns den med på tjejernas parfymer, ändå säger många att det är en killparfym. Hur är det med den saker?? Nån mer tjej som har den? Tipsa mig gärna om nån annan parfym som luktar som den, alltså fräscht och friskt. Absolut inga söta, tunga dofter....

• Svar på tråden Parfymen Calvin Klein One, till tjejer eller killar?
  • twopeas

Den är klassad som en unisex parfym, därav namnet.

Annars är CLEANs parfymer lätta och fräscha!

• MaryCaroline

Ja den är unisex, alltså för båda könen. Själv kan jag tycka att den är för killar, men min sambo tycker den är tjejig :P

• Anova

Varför hänga upp sig på kön, gillar du CK one så tycker jag att du ska använda den!
    Själv påminner doften mig om en kille jag gillade för väldigt många år sedan. Han hade den parfymen.

Jag håller med om Clean.. De tillhör mina favoriter bland parfymmärken.

• scrapparlotta
    Anova skrev 2012-09-26 23:06:57 följande:
    Varför hänga upp sig på kön, gillar du CK one så tycker jag att du ska använda den!
    Själv påminner doften mig om en kille jag gillade för väldigt många år sedan. Han hade den parfymen.

Jag håller med om Clean.. De tillhör mina favoriter bland parfymmärken.
    Vad heter den mer än Clean?
  • avstängd

Det är mer än killdoft än tjejdoft för mig.

OT men CK är djurmördare eftersom att dom testar på djur så därför tycker jag att dom ska bojkottas. Inte för att du frågade om det men du kanske bryr dig om djuren så därför säger jag det. Drömmer

• twopeas

Märket heter CLEAN så har dem nästan 20 olika fräscha friska dofter. Original eller shower Fresh kan du googla på.

• Alisa

Jag hade CK One under lång tid när jag var yngre Glad Jag är tjej. 

Svar på tråden Parfymen Calvin Klein One, till tjejer eller killar?