• Anonym (fattig)

sälja trosor, kan soc ta mitt barn?

min man har blivit av med sitt jobb! vi blir nu 10 000 fattigare.
    så jag har funderat på att sälja mina begagnade trosor på internet. kanske mera så som kiss, strumpor och vad dom kan tänka sig.
    men kan soc ta mitt barn om jag gör detta? hur dom nu skulle få reda på det...

jag kommer ju inte prostituera mig!

• Svar på tråden sälja trosor, kan soc ta mitt barn?
  • Anonym (?)

Tyvärr är marknaden ang. trosor och dyl. extremt övermättad så chansen är liten att få in några större pengar på det tyvärr, du får hitta på nåt annat kinky. ... Och nej soc tar nog inta din unge för nåt sånt om du sköter om den som du ska annars

• Anonym (Mammeluck)

Tips på annat kinky att sälja?

Vart säljer man sina gamla pantalonger? På tradera?

• Border
    Anonym (Mammeluck) skrev 2012-09-26 20:53:29 följande:
    Tips på annat kinky att sälja?

Vart säljer man sina gamla pantalonger? På tradera?
    hahahahahahahaha!
  • Anonym (!)

Du verkar själv känna att det är fel att göra så om man har barn,så det är nog bäst att komma på något annat. Något som låter dig behålla din självrespekt!

• Anonym
    Anonym (fattig) skrev 2012-09-26 20:42:51 följande:
    min man har blivit av med sitt jobb! vi blir nu 10 000 fattigare.
    så jag har funderat på att sälja mina begagnade trosor på internet. kanske mera så som kiss, strumpor och vad dom kan tänka sig.
    men kan soc ta mitt barn om jag gör detta? hur dom nu skulle få reda på det...

jag kommer ju inte prostituera mig!
    Om ni nu inte har inkomst, varför söker ni inte försörjningsstöd? 
  • Anonym (fattig)
    Anonym skrev 2012-09-27 09:55:15 följande:
    Om ni nu inte har inkomst, varför söker ni inte försörjningsstöd? 
    vi har en inkomst men 10 000 mindre
  • Anonym (Soc)
    Anonym (!) skrev 2012-09-26 23:14:53 följande:
    Du verkar själv känna att det är fel att göra så om man har barn,så det är nog bäst att komma på något annat. Något som låter dig behålla din självrespekt!

Varför skulle man förlora självkänslan genom att lägga de skitiga trosorna i ett kuvert istället för i tvättkorgen?
  • Anonym (!)
    Anonym (Soc) skrev 2012-09-28 12:59:45 följande:

Varför skulle man förlora självkänslan genom att lägga de skitiga trosorna i ett kuvert istället för i tvättkorgen?

Om man börjar tänka på soc och att förlora sina barn, så tycker man nog själv att det är omoraliskt eller fel på ett eller annat sätt...
  • loki

Eehhmm, varför skulle soc blanda sig in om du säljer begagnat?

Svar på tråden sälja trosor, kan soc ta mitt barn?