Hängmage, hängpattar och bullfitta!
En gång i tiden (För fem år sedan) var jag en snygg tjej. En jävligt snygg tjej om jag får säga det själv!
Jag hade naturlig d-kupa (som inte hängde), platt mage, långt blont hår och ett snyggt ansikte. Utseendet har sedan jag var liten varit i stort sett det enda som jag varit nöjd med när det gäller mig själv.
Nu har jag två barn och detta har resulterat i att magen hänger flera centimeter om jag tar tag i huden, brösten är slappa och hänger lika mycket som på min farmor. Bröstvårtan pekar liksom neråt. Dessutom är lilla snippan inte så liten längre om man säger så. Snarare STOR. Jag skojar inte om jag säger som två knutna kvinnonävar i bredd och den står nog fasen ut lika mycket i profil. I vecket mellan hängmagen och bullfittan samlas svett, det blir rött och luktar typ jäst ibland. Jag ser ut som en stor, slapp bulle...
Till min fråga. Kan man på något sätt få en operation av de nedre regionerna finansierad? Jag är inte speciellt överviktig och har ändå detta efter graviditeterna. Måste man isåfall bli skickad vidare av en vårdcentral? Jag klarar inte att ringa och be om en läkartid för att jag har stort venusberg liksom.