köp aldrig något från veddesta möbler!!
Köpte en soffa från Veddesta Möbler, som redan efter nästa dag började att tappa sin 'spänst'! Kuddarna glider över 10cm från ryggstödet varje gång man sätter sig på den, så jag får hålla på o 'fixa' soffan hela tiden, jag lovar då, menar jag hela tiden !! sen har vi kuddarna som inte är stoppade med samma stoppning som på affären och till och med mycket mindre stoppning(hur jag vet det är pga att jag gick till affären med 2.ans alla kuddar, och visade dom vad som händer när man sitter på mina kuddar och vad som händer när man sitter på soffan som stod i affären) ... mina kuddar hänger ner och att det blir 'påsar' på kuddarna! FINT VA? min soffa som kostade 17000 kr ser ut som att den är 15år gammal, fast den bara är ca 4mån gammal. ...gissa vad idioten sa som jobbade i affären när jag gick för att klaga, han frågade mig om vi sitter på soffan som apor? WHAT?? jag blev så stum och förbannad så jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta!! han frågade mig om vi var små apor , för att han kan inte säga till dom som har hjort soffan att det har kanske blivit något fel med den, för att ingen annan har klagat! vad är det för argument?!?!? ursäkta mig men jag blir så förbannad!! här sparar man ihop pengar ett helt år för att kunna löpa en soffa som skall hålla i minst 10 år. så får man skit .sen när man klagar så törs man vara otrevlig och riktigt nervärdera!! Nu har jag anmält dom till ARN, men jag tror inte att dom bryr sig för jag sa till honom som jobbade där att jag tänker anmäla er, han svarade att han skiter i det!! vad tror ni? kan jag få någon hjälp från ARN eller? för ARN ger ju bara rekomendationer. dom behöver väl inte göra som ARN säger eller? bara för att dom har varit så taskiga mot mig både i telefon och när jag var där så vill ja ha pengarna tillbaka mot varan !!..E DET NÅN SOM VET VAD JAG KAN GÖRA OM INTE ARN HJÄLPER?!? MVH TESSAN