• Anonym (Lätt frustrerad.)

Frigid partner

Min flickvän har på grund av medicin och annat i hennes liv blivit i det närmaste frigid/känslokall, speciellt när det gäller den sexuella biten.

Visst kan hon njuta av sex men det är inte mycket mer än så..

Själv så har jag inga större problem med att bli kåt/upphetsad, jag vill inte lämna henne, vi har pratat mycket om detta och hon har föreslagit att jag ska träffa en älskarinna.

Kruxet är att det inte verkar finnas någon kvinna som vill bli min älskarinna, och nej jag har inga höga krav..

Vad ska jag göra ??

• Svar på tråden Frigid partner
    Patricia Sandell93 skrev 2012-09-30 20:25:10 följande:
    Leta på bodycontact. :)
    Har gjort en bra tid, men är tyvärr inte direkt högvilt...
  • Hoppetfinns

Kan ju börja med att ha lite krav, att säga att man inte har höga krav låter desperat.
    Och tror inte kvinnor går igång på desperata män som vill ligga med allt som rör sig.

Och att hitta någon på nätet kräver ganska mycket tid, så ge inte upp.

Har du ingen på jobbet du kan börja flirta med? Flört

Hoppetfinns skrev 2012-10-01 22:06:36 följande:
    Kan ju börja med att ha lite krav, att säga att man inte har höga krav låter desperat.
    Och tror inte kvinnor går igång på desperata män som vill ligga med allt som rör sig.

Och att hitta någon på nätet kräver ganska mycket tid, så ge inte upp.

Har du ingen på jobbet du kan börja flirta med? Flört

Enda kravet jag har är en trevlig kvinna mellan 18-99 år.. Och vad det gäller nätdejtining så är den delen ingen ny företeelse i mitt liv..

I mitt jobb så är de enda jag träffar på såna som absolut inte vill att jag finns i närheten..

Svar på tråden Frigid partner