• Anonym

Vid DP med dildo/massagestav

Hur gör ni? Får dildon/massagestaven penetrera ettan eller tvåan på er och mannen det andra hålet eller är det mannen som bestämmer vilket hål han vill in i och staven får ta det andra?

Kan tänka mig att en stav kan vara skönare i ettan med vibrationer men samtidigt mindre och därför passa tvåan bättre.

Så hur gör ni?

• Svar på tråden Vid DP med dildo/massagestav
  • Anonym

Killen i 2an o dildo i 1an liggandes på magen..;)

• 100kgpappa

Det är olika, vi har en lite större dildo som vi har i ettan medan jag kör i 2:an, och är jag i ettan så har vi lite olika mindre analleksaker som vi har i rumpan. Det är upp till vad hon känner för! Bäst är ju 2 riktiga, men det blir inte så ofta...

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym

Alltid dildo i 1an, han vill ta mig i 2an. Hade jag fått välja hade han tagit mig i 1an medan jag haft en plugg i 2an.

• Anonym (Olika)

Vi gör olika. Har flera olika sorters stavar och dildos så beroende på vilket hål han är sugen på anpassar vi vilken stav vi tar.

Mig kvittar det, bara jag är fylld i båda hålen är jag lycklig!

• Anonym

Ok, tack för era svar. Vi har bara en liten massagestav så den går nog bra att använda både i ettan och tvåan.

Jag vill nog in i tvåan jag.

• Anonym (Jag)

Använder en ganska stor vibrerade i 1:an, eller en Rabbit och han i 2:an. Men ibland tvärtom. Ofta en stav då i 2:an. Men vi brukar byta leksaker under akten. Ofta till det större. Han kommer alltid i 2:an.

• Anonym (Göteborg)

Har varit med om att tjejen har en mindre i 2:an och en grövre i 1:an.. sen tränger jag mig in i 1:an oxå...
    Grymt porrigt...

• Anonym (Man33)

Nån som har bra tips på smidiga ställningar som är sköna för kvinnan när man använder en dildo i ettan o kuken i tvåan? Har försökt lite olika men hon har nämnt nån gång att de gör lite ont. 

• Anonym (eh)
    Anonym (Man33) skrev 2023-09-15 22:23:42 följande:

Nån som har bra tips på smidiga ställningar som är sköna för kvinnan när man använder en dildo i ettan o kuken i tvåan? Har försökt lite olika men hon har nämnt nån gång att de gör lite ont. 

Har du verkligen noll koll på anatomi utan vill putta en 11 år gammal tråd?
  • Rivjärnet92

Vad sägs om att hon får ta dig i tvåan så kanske du fattar att det gör ont för de flesta? Men du är väl en tvättäkta egoist som bara tänker på din egen njutning.
  • Anonym (Det här)

Om hon vill ha dig i stjärten så rekommenderar jag att du ligger ner på rygg, stilla, och hon rider dig med stjärten. Analsex kan göra ont och man skall vara försiktig. Det är hennes röv alltså får hon styra.

Om du är i det normala hålet och hon rider dig kan du gärna smeka runt med fingertoppen och kanske stoppa in fingret i stjärten till första "leden" ungefär 1 cm djupare än din nagel och smeka försiktigt på insidan. Om HON vill detta. Det är väldigt skönt upplever jag.
  • Anonym (Man33)

Kan säga att vi är väldigt erfarna kring analsex. Har det relativt ofta. Värmer upp med tunga, fingrar o analplug. Tänkte mest att puffa tråden så den kommer högst upp o kanske nån med lite nytänk kan ge sig in med förslag eftersom både hon o jag vill testa på DP då vi nyss köpt en dildo för henne. Att tråden är ganmal spelar ingen roll. Dessutom kan ni bittra hålla er till nån annan tråd som passar er bittra attityd. 

Svar på tråden Vid DP med dildo/massagestav