• ture88

Morgonkåt och bakfyllekåt!

Som rubriken lyder, Är det bara jag eller ar det fler som blir så fantastiskt kåta dagen efter man man druckit alkohol? Finns det tjejer som blir bakiskåta eller bara allmänt morgonkåta?

• Svar på tråden Morgonkåt och bakfyllekåt!
  • Anonym (tjej)

Jag blir ofta kåt när jag har druckit alkohol, dvs när jag är på gränsen att bli full o även dagen efter så ja det finns sånna som är som du! ;) men jag behöver för den delen inte Tvunget ha sex ändå! Men extremt kåt kan jag bli! Men fan va gott det är att ha sex på fyllan när man är lite lagom full! ;) Dagen efter är nästan ännu skönare! Gärna tillbringa hela dagen med nakenhet o sex! ;)

• Tyresö75

Haha oooo ja visst finns det bakiskåta kvinnor.. Drack lite för mkt igår o är lite bakis idag men desto mer kåt Tungan ute
    Men för min del blir det inget sex dels pga att jag är singel men även för att jag måste åka o jobba kvällspass men jag ska ta en dusch innan jag åker så jag får lösa det med duschen istället Flört
    Sen blir det nog nå egenmys ikväll när jag kommer hem ikväll oxå haha 

• ture88

Ja, jag går runt å är sådär myskåt hela dagen efter att jag drukit.

• Anonym

Själv undrar jag varför man alltid känner sig mindre bakis efter att ha bajsat.

• Kolibri12
    Anonym (tjej) skrev 2012-09-29 10:04:47 följande:
    Jag blir ofta kåt när jag har druckit alkohol, dvs när jag är på gränsen att bli full o även dagen efter så ja det finns sånna som är som du! ;) men jag behöver för den delen inte Tvunget ha sex ändå! Men extremt kåt kan jag bli! Men fan va gott det är att ha sex på fyllan när man är lite lagom full! ;) Dagen efter är nästan ännu skönare! Gärna tillbringa hela dagen med nakenhet o sex! ;)
    Håller med till fullo. 
  • Anonym
    Tyresö75 skrev 2012-09-29 10:31:17 följande:
    Haha oooo ja visst finns det bakiskåta kvinnor.. Drack lite för mkt igår o är lite bakis idag men desto mer kåt Men för min del blir det inget sex dels pga att jag är singel men även för att jag måste åka o jobba kvällspass men jag ska ta en dusch innan jag åker så jag får lösa det med duschen istället Sen blir det nog nå egenmys ikväll när jag kommer hem ikväll oxå haha   

Gud nåde den kvinnan, fan vet om det om det skulle vara så mannen. Som vaknar bredvid mig när jag äf bakiskåt, då gäller det stt vsra snabb som en vessla....
  • Anonym

Blää för alkoholångande andedräkt

• Nevermore

Jag brukar vara det, men inte karln! Han är sådär ömklig och illamående när han är bakfull och vill bara ligga i sängen och jämra sig, medan jag mår som en kung, är vrålhungrig och bara vill knulla. Skrattande

Asdrygt att vara så olika på en så "viktig" punkt, men jag älskar honom massor ändå.

Fast en gång lyckades jag faktiskt överrumpla honom och det blev ett av de skönaste knullen vi någonsin har haft, vilket han erkände, men han vill ändå inte göra om det för att han tror (Tror var ordet.) att man får mer ont i huvudet av att ha sex. Jag vet inte det, jag. Jag tycker att om något så lättar huvudvärk av en redig orgasm, men men. Alla är vi olika och all den jazzen.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-29 15:36:58 följande:
    Själv undrar jag varför man alltid känner sig mindre bakis efter att ha bajsat.

Jag undrar varför man alltid är så bajsig när man är bakis
  • Grappa
    Anonym skrev 2012-09-30 08:00:56 följande:
    Blää för alkoholångande andedräkt
    Det var därför Gud skapade doggystyle.
  • AnnikaM

Jag blir alltid grymt bakis kåt, vet inte va d beror på, blir oxå mer ''kinky'' än normalt...

• Anonym

Jag är nästintill hela tiden morgonkåt och har stor stånd i flera timmar, ibland skönt men blir jobbigt i slutändan:)

• Anonym
    AnnikaM skrev 2012-10-01 09:05:03 följande:
    Jag blir alltid grymt bakis kåt, vet inte va d beror på, blir oxå mer ''kinky'' än normalt...

Har du ngn att vara bakfyllekåt med då?
    Precis samma syndrom, men är man, dom absolut skönaste knullen är morgonbakisknullen...
  • göttmoss

Man har aldrig varit bakis så jag vet inte hur det känns men jag vet hur det känns när man vaknar på morgonen och kuken bara står och man känner sig jääävligt kåt;)

• Anonym

Min kuk blir svullen och tjockare, inte lika hård dock. Sen super kåt och lite vulgo.

TIPS!
    Någon dam som kan berätta hur de vill bli knullade på morgon? Min fru ligger och sover, hon var ute igår med kompisar, hon är garanterat bakis.....Nån med tips hur jag kan överaska henne.

• 100kgpappa

Alltid!

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
Svar på tråden Morgonkåt och bakfyllekåt!