• Lumina77

Behöver era bästa tips mot linjer/rynkor under ögonen!

Jaha nu börjar åldrandet ta ut sin rätt verkar det som...Är ju 30+ så det är inget annat att vänta.
    Men vill gärna ha tips och råd ändå, finns det speciella dagcremer eller liknande man kan använda som hjälper lite och ger fukt eller fyller ut linjerna något? 

Är aloe vera bra? Eller A-vitamin?
    Hjälp mig gärna hitta rätt i djungeln här!

Väldigt tacksam för svar!! 

• Svar på tråden Behöver era bästa tips mot linjer/rynkor under ögonen!
  • Lufsan

Jag har Estée Lauder Advanced Night Repair Eye och den är otrolig! Använder också deras serum (för hela ansiktet) och en ny hudkräm från dom som heter Revitalizing Supreme, som är helt UNDERBAR!!
    Nu är dessa krämer rätt så dyra. Men ögonkrämen och serumet har haft i ett år snart och har mycket kvar i burkarna än så de är ju himla dryga. Ansiktskrämen vet jag inte vad den kostar då jag fick en mindre förpackning som en gåva då jag köpte annat. Men den går åt lite snabbare. 

Jag är bara 23år men man ska ju egentligen börja med dessa krämer i 20 års åldern. Jag började använda dom för att jag fick torrhetsrynkor under ögonen och för att min hy var i dåligt skick (är till viss mån det fortfarande) utav acne. 

En dag i sänder.
  • knightcat

Clinique all about eyes är sååå bra! Den har fått väldigt bra omdömen från de som använt/använder den. 

• stjierna

Ren Arganolja - den slår allt. Älskar! Och det behövs bara yttepyttelite, så den är dryg!

• Lumina77
    SPECIELL skrev 2012-10-07 09:08:50 följande:
    Var hittar man arganoljan??
    Jag såg att man kunde köpa det på tradera!
  • Maggisue
    Maggisue skrev 2012-10-05 14:29:41 följande:
    Ögonplåster kan jag rekommendera, väl de svarta om du vill ha bort mörka ringar

www.underögonen.se
    Dom har bytt adress till www.påsarunderögonen.net och nu får man ett 24 pack med ögonplåster för 349 kr

Finns en video hur man använder dom

Info från sidan

Ögonplåster består av ny avancerad teknologi som transporterar ner viktiga näringsämnen i i den tunna huden som vi har under ögonen. I varje plåster finns näringsämnen inkapslade i fast form som frisläpps först när de kommer i kontakt med huden och bidrar till att förbättra utseendet av påsar, mörka ringar och rynkor under ögonen.

Plåstren innehåller näringsämnen som Aloe Vera och vitamin A,C och E som är viktiga för att förebygga och upprätthålla en slät och stram hud

Svar på tråden Behöver era bästa tips mot linjer/rynkor under ögonen!