• Anonym (Jihaa!)

Klädde mig sexigt och blev kåt!

Vill vara anonym därav svårt att posta detta i "Sex och sånt".

Från att varit noll intresserad av sex under graviditeten så tog jag "tjuren vid hornen" igår och klädde mig i raffset, blev kåt och sög av min sambo.
    Trodde att jag var helt utdömd sexuellt men lusten kom tillbaka! Drömmer

Så tjejer, ni som tror att ert sexliv är dödsdömt, "tvinga" er själva att bli kåta...det funkar!!!

/Från en som inte har haft lust ALLS! 

• Svar på tråden Klädde mig sexigt och blev kåt!
  • Anonym (nice)

Kul att göra sig lite extra sexig och fin ibland för sin partner! Sånt höjer upp sexlivet! Hur ser ditt raffset ut?

• Anonym (Jihaa!)
    Anonym (nice) skrev 2012-09-29 22:50:00 följande:
    Kul att göra sig lite extra sexig och fin ibland för sin partner! Sånt höjer upp sexlivet! Hur ser ditt raffset ut?
    Haha, har det någon betydelse hur det ser ut? Det funkade ju Skrattande.
    Det var svart
  • Anonym (nice)
    Anonym (Jihaa!) skrev 2012-09-29 22:51:42 följande:
    Haha, har det någon betydelse hur det ser ut? Det funkade ju .

Det var svart . 

Haha var bara lite nyfiken. Har nämligen själv beställt mitt första riktigt porriga raffset. Undrar om jag ens vågar ha det på mig sen när det kommer på posten
  • WeModified

Tummen upp. Skoj att de hetta till igen ju.

• next2u

Blir verkligen glad att höra detta! Hoppas min sambo vågar samma sak.

• Anonym (Jihaa!)
    Anonym (nice) skrev 2012-09-29 23:06:15 följande:

Haha var bara lite nyfiken. Har nämligen själv beställt mitt första riktigt porriga raffset. Undrar om jag ens vågar ha det på mig sen när det kommer på posten
    Haha, det vågar du! Jag lovar!
    Jag blev helt förlamad sexuellt under graviditeten kan jag säga, vi har även ett barn till som är ca 2 år och efter att h*n föddes så har sexlivet tagit stryk.
    Nu när tvåan är född, för bara ett par veckor sedan, så längtar jag tills vi kan ha fullbordat sex!

För mig funkar sexiga underkläder att väcka lusten med, jag känner mig vacker och kvinnlig. Och att se min sambo bli tänd gör mig tänd. Han älskar mitt "nya jag". Faktum är att han tyckte att jag blivit pryd och påpekade innan barnet föddes att han saknade mig som jag var när vi träffades. Kanske lite plumpt av honom att "pressa" mig men vad gör det nu när vi äntligen fått fart på sexlivet igen!

Jag känner mig HEL igen! Och mer kvinnlig och sexig än på länge Drömmer .
  • Anonym (Jihaa!)
    Anonym (nice) skrev 2012-09-29 23:06:15 följande:

Förresten så består setet av stay-ups med spets upptill, strumpebandshållare (heter det väl plagget som går runt höften?) och behå som matchar samt trosa i spets.
    Har även i vitt och rött så jag kan variera lite .

Vad har du beställt om jag får fråga? Drömmer 
  • Anonym (Jihaa!)
    WeModified skrev 2012-09-29 23:07:00 följande:
    Tummen upp. Skoj att de hetta till igen ju.
    MYCKET skoj .
  • Anonym (Jihaa!)
    next2u skrev 2012-09-29 23:10:46 följande:
    Blir verkligen glad att höra detta! Hoppas min sambo vågar samma sak.
    Det hoppas jag med för din skull .
  • Anonym

En lite upplysning bara; man får vara anonym i sex-forumet

• Anonym (Jihaa!)

By the way, köpte nya sexiga underkläder igår. En svart negligé vilken han gillade mycket .

• Ninja05

Lust föder lust! synd att inte folk förstår det alla gånger..

• Anonym (Jihaa!)
    Anonym skrev 2012-10-01 14:18:39 följande:
    En lite upplysning bara; man får vara anonym i sex-forumet
    Aha! Skrattande
    Hittade inte det! Men de kanske placerar om tråden .
  • Anonym
    Ninja05 skrev 2012-10-01 14:21:53 följande:
    Lust föder lust! synd att inte folk förstår det alla gånger..
    Ja, fast då ska man väl vilja få lust?  Att ha sex fast man inte vill gör ju en definitivt inte kåtare...
  • Ninja05
    Anonym skrev 2012-10-01 14:23:39 följande:
    Ja, fast då ska man väl vilja få lust?  Att ha sex fast man inte vill gör ju en definitivt inte kåtare...

Vilja få lust? ja om man inte VILL få lust så vill man väl inte ha sex då. Men att inte försöka hitta lusten igen om ens partner vill ha sex tycker jag är egoistiskt.
  • Anonym (Jihaa!)
    Ninja05 skrev 2012-10-01 14:35:15 följande:

Vilja få lust? ja om man inte VILL få lust så vill man väl inte ha sex då. Men att inte försöka hitta lusten igen om ens partner vill ha sex tycker jag är egoistiskt.

I mitt fall så berodde avsaknaden av lust pga graviditsbesvär. Så egoistiskt vet jag inte.
    Vet att du inte riktade det direkt till mig, men det behöver inte vara så enkelt som både du och jag vill få det till .

Min trådstart var en push till andra som tror att de aldrig nånsin kommer få lust igen. Jag trodde verkligen inte att jag skulle kunna bli kåt igen, men det visade sig ju vara så fel.
    Sen var det kanske inte BARA de sexiga underkläderna som triggade igång mig, jag kände för att uppvakta min sambo och överraska honom så kom jag på idén och vips var jag kåt .
  • Ninja05
    Anonym (Jihaa!) skrev 2012-10-01 22:32:09 följande:
    I mitt fall så berodde avsaknaden av lust pga graviditsbesvär. Så egoistiskt vet jag inte.

Vet att du inte riktade det direkt till mig, men det behöver inte vara så enkelt som både du och jag vill få det till .

Min trådstart var en push till andra som tror att de aldrig nånsin kommer få lust igen. Jag trodde verkligen inte att jag skulle kunna bli kåt igen, men det visade sig ju vara så fel.

Sen var det kanske inte BARA de sexiga underkläderna som triggade igång mig, jag kände för att uppvakta min sambo och överraska honom så kom jag på idén och vips var jag kåt .

Fullt förståeligt...och räknade nog inte med graviditetsbesvär i min tanke :) men hur som helst härligt för er!
Svar på tråden Klädde mig sexigt och blev kåt!