• AlexandraViberg

    Fortsättningstråd för oss som startade en utredning!

    Här samlas vi som plussade i " Någon mer som nyss startat eller kommer starta en utredning?"

    Ännu så är jag ensam men hit ska ni allihop nu när jag trampat upp stigen!

    I denna grupp pratar vi om graviditeten och våra efterlängtade små stora mirakel och som vanligt allting i vardagen och alla överväldigande känslor.

    Jag vet att ni kommer hit snart! <3

    Tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-103/m63046586-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-05 22:35
    Nu har det kommit fler plus i förra tråden!
    Här en en liten sammanställning:

    AlexandraViberg: + 27/9-12 efter 16 månaders försök och en spolning av äggledaren och behandling av bakterier i livmodertappen!
    BF: 10 juni

    JohannaS03: + 8/11-12 efter ett IVF, hade inte fått annan behandling innan.
    BF 14 juli.

  • Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som startade en utredning!
  • AlexandraViberg

    Från bim-5/äl+9 till bim-3/äl+11



    Samma dag som mitten testet (äl+10) fick jag detta:


    Nu väntar jag på mina fantastiska tjejer som kämpar på så starkt!
    Dotter-07. Försökt sen juni-11, X 26/1-12 + 27/9 -12
  • AlexandraViberg

    v.7! 6+4! En liten där uppe till vänster i säcken och under är nog en gulesäck eller liknande! Minns inte riktigt vad han sa! :D



    Är idag i v.10, 9+0!

    Väntar på sällskap här, så tänkte att jag uppdaterar lite fort. Såg att en bild i förra inlägget försvann, det var iallafall mitt digitala test! :)
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Nyckelpigan01

    Heeeeeeeeej!!!!!!! Du är inte ensam!! :) testade nyss och då tog jag två olika tester ochbåda visade positivt!! :) Lägger upp en bild här snart!!! :) .????????????? Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!! Jag gråter av lycka!!!!!!!

  • Nyckelpigan01

    När är du beräknad Alexandra?

    Så spännande! Idag ska min läkare ringa! Så jag ska höra med henne vad som händer härnäst! :)
    Ja, det blir väl att jag får kontakta en Mvc och ta ett nytt test och sen boka tid för UL?

    Spännande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å vad jag vill berätta för hela världen!!!!!!!!!!!!  

  • AlexandraViberg

    10 juni är Bf för mig! Blivit flyttad en dag fram och bak vid olika vul men behåller min uträkning till RUL iallafall :)

    Ja nog är det streck på dom där testen iallafall! GRATTIS! Minns känslan som om det var igår! Bara skakade och grät hela tiden :P
    Den kommer jag aldrig glömma! Förstår att du vill skrika ut! Det ville vi med och det gjorde vi också! :)

  • Nyckelpigan01

    TACK!!

    Det känns som att man kan börja slappna av, men jag vet.. Jag har bara gått över med två dagar.
    Jag var så skit nervös i morse när jag väntade på testerna skulle bli färdiga :)

    Det ska bli spännande och prata med läkaren idag!

    vul? rul? Ke?? :) 

  • Nyckelpigan01

    Blev ett mf................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... 

  • AlexandraViberg

    NEEEEEEEEJ!! :(
    Fan vad tråkigt vännen! Nästa barn är erat barn! Även om det inte är mycket tröst nu, såklart. Men det hjälpte mig komma vidare tidsnog! Tänker på er! Ta hand om varandra!

Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som startade en utredning!