• giftfri

(sex)kontaktsidor

Eftersom det är så många som söker (sek)kontakter är det lite konstigt att vi inte har en tråd som handlar om vilka sidor som är bäst/sämst, vilken katergori människor som finns där, vilka för/nackdelarna är, ja allt som kan hjälp oss att finna den rätta (sex)kontaktsidan.

Jag börjar själv med att tycka, det är alltså ingen annan sanning än min helt egna..

BodyContact (BC) var jag reggad på under kanske ett år, men gillade aldrig stämningen där, för mycket ålders å kroppsfixerat å många otrevliga kvinnor, å så många fejkade profiler..
    Mina erfarenheter därifrån är att det är mycket snack å liten verkstad.., ingen sida för mig..

För övrigt tycker jag de flesta sexkontaktsidor är föråldrade å saknar bra funktioner som vettiga forum att skriva i.., det är svårt att etablera bra spontana kontakter, som det t.ex går genom FL:s trådar..

Happy Panncake (HP)är åxå en sida jag varit på, men den har regler som förstör möjligheterna att profilera sig bra, inte ens din profilbild kan du välja, utan den ska godkännas först, å då är det inte sexbilder jag menar som stoppas, utanen en bild som du själv gillar å som visar lite av hur du själv vill bli sedd på sidan.
    Detsamma gäller den text du vill använda för att andra ska förstå vem du är.., det går eg inte att skriva nåt alls mer än strunt som kan gälla vem som helst..

Ovanstående gäller även Mötesplatsen (MP) men det är lättar att hitta det man söker, dock så dräller det av psykfall å folk med grava alkohol/drogproblem å många som enbart är där för att ställa till problem för andra.
    Det är nästan ett måste att man hängt där ett längre tag för att förstå sig på hur man ska hitta rätt människor..

Victoria Milan (VM) gillar jag bäst av de renodlade (sex)kontaktsidorna, oftast bra folk å inte så mycket fejkade profiler, men det saknas funktioner som underlättar att hitta rätt person/er, man får lita på det dom själva skrivit å sen hoppas nå dom via mail eller chatt.

Sen finns det förstås vinliga forum, å där sticker Familjeliv (FL) ut, här är inte svårare att få kontakt än det är på en renodlad kontaktsida, synd att familjelig inte uppmärksammat det å lagt till en underavdelning för oss alla som söker (sex)kontakter.., det hade inte varit så svårt att göra det på Sex & Samlevnad..

Ja det är väl i grova drag mina erfarenheter, nu hoppas jag många delger oss andra sina, så vialla  kan hitta just det ställe som är bäst för det vi söker..             

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Svar på tråden (sex)kontaktsidor
  • Anonym
    giftfri skrev 2012-09-30 14:12:52 följande:
    Sen finns det förstås vinliga forum, å där sticker Familjeliv (FL) ut, här är inte svårare att få kontakt än det är på en renodlad kontaktsida, synd att familjelig inte uppmärksammat det å lagt till en underavdelning för oss alla som söker (sex)kontakter.., det hade inte varit så svårt att göra det på Sex & Samlevnad..

Verkar inte direkt som att folk har svårt att få kontakt här dock även om det inte finns någon avdelning för det. Verkar hände en del här vad jag förstått
  • giftfri
    Anonym skrev 2012-09-30 14:15:56 följande:

Verkar inte direkt som att folk har svårt att få kontakt här dock även om det inte finns någon avdelning för det. Verkar hände en del här vad jag förstått
    Visst, men det är inte helt ok att söka kontakt här, så det hade varit bättre att få en särskild underavdelning för det.., då slipper de som ogillar det bli irriterade..
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Glädje58

Jag var inne på HP förra vintern. Kan säga att vi hamnade på kollisionskurs rätt snabbt.

De hade svårt att acceptera mina presentationer. Tycker inte att de var olämpliga på något sätt. Det gick inte att kontakta den som hade sågat min presentation så enda sättet att spy ut sin galla över dem var att påbörja sin nya presentation med en utskällning. Syftet var bara att de skulle få lite feedback på sitt märkliga bedömande av texter. Konstigt nog så blev tre presentationer som började med en rejäl sågning med mycket svordomar godkända.

Bilder som var bra (enligt mig) blev underkända 

• Anonym
    giftfri skrev 2012-09-30 14:18:28 följande:
    Visst, men det är inte helt ok att söka kontakt här, så det hade varit bättre att få en särskild underavdelning för det.., då slipper de som ogillar det bli irriterade..

Tror inte det skulle fungera så bra. Tror många inte vill avslöja sina nick för de vill kanske fortsätta att skriva oanonymt utan att då ha stämpeln "en som vill ha sexkontakt" och bli översköljd av mejl. Dessutom verkar väldigt många vara upptagna som letar kontakt här. Men om det kunde fungera så att man tex kunde skicka ett privat meddelande utan att avslöja sitt nick så hade det kanske funakt.
  • Anonym (Verkligen så?)
    Anonym skrev 2012-09-30 14:15:56 följande:

Är det så verkligen? Jag tolkar det sm dte är väldigt mycket flörtande men att det ofta stannar där. Såg ¨någon tråd som handlade om man träffat någon på fl och det var alls inte så många som hade det.

Vore dock spännande att veta hur vanligt det är och om det är singlar eller upptagna som i första hand träffas via fl.
  • giftfri
    Anonym skrev 2012-09-30 14:27:06 följande:

Tror inte det skulle fungera så bra. Tror många inte vill avslöja sina nick för de vill kanske fortsätta att skriva oanonymt utan att då ha stämpeln "en som vill ha sexkontakt" och bli översköljd av mejl. Dessutom verkar väldigt många vara upptagna som letar kontakt här. Men om det kunde fungera så att man tex kunde skicka ett privat meddelande utan att avslöja sitt nick så hade det kanske funakt.

Men det är inte fråga om bara sexkontakter, du väljer såklart själv vad du söker.., en vän/kompis/resepartner/förhållande/Älskare/Älskarinna/kk, o.s.v.., det finns ju massor med andledningar till varför man vill ha kontakt med någon..
  • PassionForever
    Glädje58 skrev 2012-09-30 14:21:13 följande:
    Jag var inne på HP förra vintern. Kan säga att vi hamnade på kollisionskurs rätt snabbt.

De hade svårt att acceptera mina presentationer. Tycker inte att de var olämpliga på något sätt. Det gick inte att kontakta den som hade sågat min presentation så enda sättet att spy ut sin galla över dem var att påbörja sin nya presentation med en utskällning. Syftet var bara att de skulle få lite feedback på sitt märkliga bedömande av texter. Konstigt nog så blev tre presentationer som började med en rejäl sågning med mycket svordomar godkända.

Bilder som var bra (enligt mig) blev underkända 
    Hehe, nu var det jag som hittade dig Skrattande

Du vet ju redan vilken sida du ska till och hur dina bilder ska se ut EFTER du har blivit av med bandaget!Skrattande
  • carlf

Vore trevligt med en tråd eller nått där man får söka på familjeliv.
     ja jag skulle lätt söka en tjej i den tråden;) 

• Glädje58
    PassionForever skrev 2012-09-30 19:09:06 följande:
    Hehe, nu var det jag som hittade dig Skrattande

Du vet ju redan vilken sida du ska till och hur dina bilder ska se ut EFTER du har blivit av med bandaget!Skrattande
    Hej vännen Glad

Ja, då får jag skynda mig med bilderna innan jag ser för jävlig ut.
  • PassionForever
    Glädje58 skrev 2012-09-30 19:18:27 följande:
    Hej vännen Glad

Ja, då får jag skynda mig med bilderna innan jag ser för jävlig ut.
    Vilken tur du har! Nu räddade jag dig allt ifrån bekymmer minsann, blider och kontaktsida är fixad och klar Skrattande
Svar på tråden (sex)kontaktsidor