(sex)kontaktsidor
Eftersom det är så många som söker (sek)kontakter är det lite konstigt att vi inte har en tråd som handlar om vilka sidor som är bäst/sämst, vilken katergori människor som finns där, vilka för/nackdelarna är, ja allt som kan hjälp oss att finna den rätta (sex)kontaktsidan.
Jag börjar själv med att tycka, det är alltså ingen annan sanning än min helt egna..
BodyContact (BC) var jag reggad på under kanske ett år, men gillade aldrig stämningen där, för mycket ålders å kroppsfixerat å många otrevliga kvinnor, å så många fejkade profiler..
Mina erfarenheter därifrån är att det är mycket snack å liten verkstad.., ingen sida för mig..
För övrigt tycker jag de flesta sexkontaktsidor är föråldrade å saknar bra funktioner som vettiga forum att skriva i.., det är svårt att etablera bra spontana kontakter, som det t.ex går genom FL:s trådar..
Happy Panncake (HP)är åxå en sida jag varit på, men den har regler som förstör möjligheterna att profilera sig bra, inte ens din profilbild kan du välja, utan den ska godkännas först, å då är det inte sexbilder jag menar som stoppas, utanen en bild som du själv gillar å som visar lite av hur du själv vill bli sedd på sidan.
Detsamma gäller den text du vill använda för att andra ska förstå vem du är.., det går eg inte att skriva nåt alls mer än strunt som kan gälla vem som helst..
Ovanstående gäller även Mötesplatsen (MP) men det är lättar att hitta det man söker, dock så dräller det av psykfall å folk med grava alkohol/drogproblem å många som enbart är där för att ställa till problem för andra.
Det är nästan ett måste att man hängt där ett längre tag för att förstå sig på hur man ska hitta rätt människor..
Victoria Milan (VM) gillar jag bäst av de renodlade (sex)kontaktsidorna, oftast bra folk å inte så mycket fejkade profiler, men det saknas funktioner som underlättar att hitta rätt person/er, man får lita på det dom själva skrivit å sen hoppas nå dom via mail eller chatt.
Sen finns det förstås vinliga forum, å där sticker Familjeliv (FL) ut, här är inte svårare att få kontakt än det är på en renodlad kontaktsida, synd att familjelig inte uppmärksammat det å lagt till en underavdelning för oss alla som söker (sex)kontakter.., det hade inte varit så svårt att göra det på Sex & Samlevnad..
Ja det är väl i grova drag mina erfarenheter, nu hoppas jag många delger oss andra sina, så vialla kan hitta just det ställe som är bäst för det vi söker..