• ThereseK

Parfym som luktar godis?

Letar nåprfym som verkligen doftar godis, typ gelehallon eller nå mumsigt? Jag har britneys lila och rosa flaska bl.a men söker mer godisfruktig parfym.. Tips?

• Svar på tråden Parfym som luktar godis?
  • ScandinavianMom

Victoria's secret body spray luktar godis. Jag har den lila flaskan som heter Love Spell.

• PinkSugar

Har hört att Aquolina Pink sugar luktar godis, kan dock inte bekräfta det trots att jag sökt som en galning i flera parfymaffärer efter denna för att kunna provlukta

• Linda87

Lancomé Hypnose har ja fått massa kommentarer att den luktar hallonbåtar! Kan typ inte leva utan den  

• 4abarnsmamma

Jag har Aquolina Pink Sugar och DEN luktar godis.
    Sååååå underbar att man aldrig får nog av doften Tungan ute

Finns att köpa på bla eleven.se 

• PinkSugar
    4abarnsmamma skrev 2012-09-30 21:45:15 följande:
    Jag har Aquolina Pink Sugar och DEN luktar godis.
    Sååååå underbar att man aldrig får nog av doften Tungan ute

Finns att köpa på bla eleven.se 
    Vet du någon fysisk butik som har den?
    Har ganska begränsad ekonomi så känns lite dumt att köpa en parfym man aldrig luktat på förrut 
  • annzah
    PinkSugar skrev 2012-09-30 22:08:56 följande:
    Vet du någon fysisk butik som har den?
    Har ganska begränsad ekonomi så känns lite dumt att köpa en parfym man aldrig luktat på förrut 
    Jag är rätt säker på att jag har sett den på Åhléns. Nu vet jag inte var du bor, men jag kan tänka mig att den finns på NK också, de brukar ha det mesta.
  • Maturo

Åh kastar mig in och undrar om någon vet vilken parfym som luktar suddgummi från 70-80 tal hehe. Låter sjukt dumt, men det fanns ett suddgummi som luktade sååå gott och jag har kännt den parfymen på bussen för några år sedan, någon som vet vilken???? 

• Binky

Cerutti 1881. Svår att få tag på nu för tiden, men brukar finnas i billiga affärer.
    Mums lukt

• Hon den där

Dum fråga, men varför vill man lukta godis? Jag använder aldrig parfym men hade tänk kosta på mig nån som luktar gott. Ni kanske har nåt tips? Men jag trodde inte man ville lukta godis , men det kanske man ska göra?

Svar på tråden Parfym som luktar godis?